מיזוג משמעותי בעולם ההפקות: דורי מדיה רכשה את סומיוקו
חיבור נוסף בין זרוע הפצה בינ"ל למפיק: דורי חתמה על הסכם לרכישת הפעילות של חברת סומיוקו בראשות אודי סגל ("על הספקטרום", "עספור", "המדרשה"). וואלה! ברנז'ה עם הפרטים
חיבור נוסף בין זרוע הפצה בינ"ל למפיק: דורי חתמה על הסכם לרכישת הפעילות של חברת סומיוקו בראשות אודי סגל ("על הספקטרום", "עספור", "המדרשה"). וואלה! ברנז'ה עם הפרטים
למרות שהיא אמנם לא נוצצת כמו "הומלנד" או מכוונת פריים-טיים כמו פורמטי ריאליטי, גם היצירה הדוקומנטרית מחפשת את הכיסים העמוקים של המשקיעים. "שוק קופרו למדיה דוקומנטרית" שמתקיים השבוע הוא שעתם היפה. וואלה ברנז'ה פתחה באסטה
השעשועון, שכבר נמכר למקסיקו ועונתו השנייה משודרת בימים אלו בערוץ 2, נמכר במכירה נוספת על ידי קבוצת דורי מדיה לחברת הטלוויזיה TV3 Thailand ויעלה לשידור במהלך 2018
כמדי אוקטובר, גם השנה חברות ההפקה והתוכן הישראליות ישלחו את מיטב הנציגים שלהן לריביירה הצרפתית כדי למכור למדינות השונות פורמטים שונים. בתפריט: שעשועון המבוסס על חוכמת ההמונים וריאליטי על דוגמניות "plus-size"
במסגרת פסטיבל מיפ הוכרזו המתמודדים בטקס האמי שיתקיים בנובמבר הקרוב, בהם גם הטלנובלה "דייט בליינד" שהייתה מועמדת לאותו הפרס בגרסתה הארגנטינאית לפני חמש שנים
בפסטיבל מיפ שייפתח בשבוע הבא צפוי להשתתף מספר שיא של ישראלים, לא פחות מ-170. וואלה ברנז'ה בדקה עם אילו קלפים יגיעו גופי השידור וחברות ההפקה בתקווה להיות הדבר הבא שיכבוש את שוק הטלוויזיה העולמי
אירוע סחר המדיה והפורמטים הגדול נפתח הבוקר בקאן שבצרפת, עם לא פחות מ-14 חברות ישראליות שיציגו את מרכולתן לעולם וינסו לשים את היד על הדבר הבא שיעלה על המסך. מי הביא איתו מה לחגיגת הטלוויזיה? וואלה ברנז'ה עם הסקירה
מדובר ברכישת ערוצים ראשונה של ענקית המדיה הבינלאומית בישראל. בנוסף, תרכוש סוני פיקצ'רס טלויז'ן 50% מחלקה של דורי מדיה בחברת דורי מדיה אות
השטיחים האדומים בקאן כבר פרושים לקראת עשרות אלפי אנשי המדיה שיגיעו מחר לפסטיבל הטלוויזיה MIPCOM. וואלה! ברנז'ה עברה בין הדוכנים רגע לפי הפתיחה ומביאה את הסקירה המסורתית של נציגות התוכן הישראלי
הוכרזו הזוכים בתחרות "My Format" הראשונה שנערכה השבוע בבית וואלה!: למקום הראשון הגיע שעשועון מקורי של היוצרים אייל פודגור עמית פרבמן ואלעד גולדברג
"אנחנו אלה שצריכים אתכם", אומר מנכ"ל דורי מדיה דרסט יוני פארן, לקראת התחרות לפיתוח פורמטים של החברה עם שותפתה האמריקאית "The Company", אשר תתקיים היום בבית וואלה!. ראיון
מגיש חדשות הבידור של HOT ישפוט וינחה את תחרות פיתוח הפורמטים המשותפים לשוק הישראלי והאמריקאי שתתקיים בשבוע הבא. הפורמט המנצח יזכה בתקציב של 45,000$ להפקת פיילוט
ביום רביעי ייפתח כנס Academy Day של דורי מדיה והאמי הבינלאומי. בין האורחים: נשיא ערוצי הטלוויזיה העולמית של סוני, נשיא זרוע הטלוויזיה העולמית של האחים וורנר, ועוד
כנס ראשי תעשיית הטלוויזיה והיוצרים במסגרת אירועי האמי הבינלאומי ייערך לראשונה בישראל; דורי מדיה תארח - כך מודיעה היום החברה
הצלחה לדורי מדיה בפסטיבל: מכרה 3 פורמטים לארצות הברית - חברות ונויורק נמכרו לרשת CBS ופרק הפיילוט יופק על ידי אולפני וורנר; מלבי אקספרס נמכר ל-FOX
לאחרונה נמכר הפורמט "Can you face it" הישראלי לערוץ המסחרי המוביל בפורטוגל, ובשבוע שאוויר עלתה התכנית לשידור בפריים טיים. השידור העלה את הממוצע ב-150%
החברה של נדב פלטי ותמי מוזס תקבל בלעדיות על הפצת ההפקות של ערוץ 10
הפורמט האינטרנטי מבית סלקום ודורי מדיה נמכר להפקה למספר מדינות. נשיא דורי מדיה: "זה יהיה פופולרי שם כמו פה"
ליאון רוזנברג צילם פיילוט לשעשועון בהפקת יואב גרוס, אותו ינסה גרוס למכור לגויים בפסטיבל מיפקום. דורי מדיה הכניסו למזוודה את העונה השלישית של "חצויה" ועוד הפתעות
נשיא ומנכ"ל דורי מדיה גרופ הוא הישראלי הראשון שנבחר לתפקיד. הטקס ייערך בניו יורק ב-21 בנובמבר, בשנה שעברה זכתה "רמזור" בפרס לדרמה הקומית
את התכנית, שתעלה לאוויר החודש בערוץ איטליה-1, תפיק חברת אנדמול איטליה. עד כה נמכר הריאליטי ל-15 מדינות והוא צפוי להיות משודר השנה בברזיל ופורטוגל
פורמט הריאליטי של סלקום ודורי מדיה "מגודלים" נמכר לארצות הברית. עדי כהן: "היכולת של הפורמט לדבר ולגעת בקהל בינלאומי ובמדינות רבות איננה מובנת מאליה"
בפסטיבל מיפ בצרפת הוכרזו היום שמות התוכניות המועמדות לפרס, בינהן הסיטקום של קשת והטלנובלה של דורימידיה. הטקס יתקיים ב- 22 בנובמבר בניו-יורק
הכנסות הקבוצה גדלו ב-4% והסתכמו ב-26.3 מליון דולר לעומת 25.4 מיליון דולר בתקופה המקבילה. חצויה נמכרה ל45 מדינות, מגודלים ל15 מדינות
מהדו"ח השנתי של חברת הכבלים עולה כי ב-2009 שולמו 104 מיליון שקל לחברת התוכן, שעל בעליה נמנית תמי מוזס-בורוביץ', אחותו של אחד מבעלי המניות ב-HOT ארנון מוזס
הפיליפינים תהיה המדינה ה-35 שרכשה את הסדרה של דורי מדיה ו-HOT ותצטרף לאיטליה, צרפת, גרמניה, שווייץ, הונגריה, אוסטריה, בלגיה ועוד
דורי מדיה מכרה את ערוץ הגיימרים ג'ינקס לשידור בטורקיה. החוזה נחתם עם חברת TTNET הטורקית שתשדר את הערוץ
הערפד הציוני כובש את דרום אמריקה. הסדרה של דורי מדיה ו-HOT נמכה לשידור לחברת טרנר שתפיץ אותה לכ-20 מדינות
דרמת הנוער של דורי מדיה ו-HOT ממשיכה להשתלט על העולם. הסדרה נמכרה גם למדינות פורטוגל, אנגולה, מוזמביק ומקדוניה
"אמנדה או", הטלנובלה מבית דורי מדיה כובשת גם את פולין והונגריה. נדב פלטי: "אנחנו שמחים לגלות מה רבה ההשפעה שיש למוצר חוצה הגבולות הזה גם על קניינים בינלאומיים מנוסים"
HOT ו-yes ייפרדו מאופרות הסבון "ימי חיינו" ו "צעירים חסרי מנוח" בעקבות חוסר הסכמה עם סוני העולמית על גובה התשלום עבורן. המכורים יוכלו להתנחם בשובה של "היפים והאמיצים"
העולם משתגע על ערפדים גם אם הם כחול לבן. דורי מדיה מכרה את הסדרה "חצויה" לאוסטריה, בלגיה, צרפת, גרמניה, הונגריה, שוויץ ואפריקה
ערוצי הטלנובלות מבית דורי מדיה ויוה ו-ויוה פלטינה ישנו את מקומם בממירים של yes ו-HOT
קבוצת המדיה הבינלאומית צפויה לסיים את 2008 עם הכנסות של 50 מיליון דולר - עלייה של 67% לעומת 2007, הודות למכירת הסדרה "לה לולה"
הרווח התפעולי של החברה עלה ל-4.6 מיליון דולר. נדב פלטי: ההכנסות גדלו בעיקר בזכות הצלחת ערוצי הסרטים והסדרות ב-HOT
דיווחה היום לבורסה בלונדון על עסקה למכירת טלנובלות וחתימה על הסכם מכירה ארוך טווח של חמש שנים עם Grupo Televisa SA