קשת נותנת לסטודנטים לבחור את הפורמט הבא
בקשת מצאו פתרון יצירתי למציאת פורמטים חדשים שימלאו את לוח השידורים השבועי והשיקו קורס פורמטים חדש. הקורס יילמד ב-make - בית הספר המעשי למדיה - ולפחות אחד מהפורמטים ייצא לפיתוח בקשת
בקשת מצאו פתרון יצירתי למציאת פורמטים חדשים שימלאו את לוח השידורים השבועי והשיקו קורס פורמטים חדש. הקורס יילמד ב-make - בית הספר המעשי למדיה - ולפחות אחד מהפורמטים ייצא לפיתוח בקשת
על רקע המעבר לערוץ 13, ברשת מחזקים את חזית הייצוא מעבר לים: לוואלה ברנז'ה נודע כי נלי פלד, אשר עבדה ב-5 השנים האחרונות כמנהלת תחום וממקימות KI של המתחרה קשת, עוברת לזכיינית רשת שם תשמש אחראית על הפעילות הבינלאומית של הזכיינית
קשת לא לבד: חברת הפורמטים הישראלית ארמוזה מקימה משרד חדש בחו"ל שיתמקד באזור אמריקה הלטינית. מי שתעמוד בראש צוות המשרד היא קרינה דולגייג' שתשמש כמנהלת מכירות. אבי ארמוזה: "צעד משמעותי עבור החברה"
גם השנה יגיעו לישראל בכירי תעשיית הטלוויזיה מהעולם להפגנת הכוח הגדולה של קשת - כנס INTV. בין כל ההצלחות, מנכ"ל הזכיינית אבי ניר נאלץ להתמודד עם לא מעט אתגרים חדשים, בראשם פיצול ערוץ 2. בשיחה עם וואלה ברנז'ה הוא אומר "כל הקונספט מופרך"
בשבוע הבא יתקיים בארץ כנס פורמטים בינלאומי ביוזמת מכון היצוא, במטרה לחשוף את גופי השידור וההפצה הישראלים בפני אנשי מפתח מהתעשייה הבינלאומית. בתפריט: פאנל בו יחשפו החברות הישראליות את הפורמטים החדשים שיציגו ב-MIPCOM ותחרות "פורמט נולד"
לפני 3 חודשים הוא נחת בארץ אחרי 16 שנים והצטרף להנהלה הבכירה של קשת כסמנכ"ל פיתוח תוכן. בראיון ראשון מספר אסף בלכר על ההבדל בין הקהל הישראלי לאמריקאי, העתיד שנמצא ב"ביג לייב איוונטס" והגאווה המקומית שמלווה אותו גם בחיים הפרטיים
מטרת הביקור היא לבחון הצעות לפורמטים חדשים של חברות הפקה ויוצרים ישראלים בעלי פוטנציאל פיתוח בינלאומי
החברה החדשה תפעל בשוק הבינלאומי כגוף עצמאי ותציע פורמטים מקוריים לעולם הרחב. החברה תפעל במקביל לגיל הפקות שנחשבת לאחד מבתי ההפקה הגדולים בישראל
"ספר את הסיפור בשפה שלך בצורה טובה ואז תמכור אותו בחו"ל. זו גם עסקה כלכלית טובה יותר. למכור סדרה גמורה יכול לספק הרבה כסף" - כך לדברי המפיק עמי גלאם בכנס פיתוח וייצוא פורמטים; "הטעות הגדולה ביותר היא לייצר משהו מתוך תכנון שיהיה מיועד לשיווק בינלאומי"
"עוד שנה-שנתיים יעלו על מסכים שונים בעולם סדרות שנוצרו והופקו בישראל, מבלי שייחשפו כלל לערוצים בארץ", מסביר מפיק הטלוויזיה חיים שריר לקראת הכנס הבינ"ל של איגוד המפיקים. "הרבה יותר קל לקבל תקציבי פיתוח בחו"ל מאשר בארץ"
במסגרת תפקידו החדש בלכר ינהל תוכן ופיתוח עבור המיזם המשותף שהוקם על ידי קשת אינטרנשיונל, זרוע ההפצה וייצור הפורמטים של קשת, ו-DC Media, חברת האם של דיק קלארק
הוכרזו הזוכים בתחרות "My Format" הראשונה שנערכה השבוע בבית וואלה!: למקום הראשון הגיע שעשועון מקורי של היוצרים אייל פודגור עמית פרבמן ואלעד גולדברג
"אנחנו אלה שצריכים אתכם", אומר מנכ"ל דורי מדיה דרסט יוני פארן, לקראת התחרות לפיתוח פורמטים של החברה עם שותפתה האמריקאית "The Company", אשר תתקיים היום בבית וואלה!. ראיון
ביום רביעי ייפתח כנס Academy Day של דורי מדיה והאמי הבינלאומי. בין האורחים: נשיא ערוצי הטלוויזיה העולמית של סוני, נשיא זרוע הטלוויזיה העולמית של האחים וורנר, ועוד
"כדי לפרוץ מישראל צריך סיפור מאוד מקורי וייחודי, כמו הומלנד", אומר צ'רלי אברסול, ראש חברת ההפקות האמריקנית "The Company" השותפה עם דורי מדיה דרסט ועם וואלה! בתחרות לפיתוח פורמטים
אתר וואלה! וחברת ההפקות דורי מדיה דרסט יוצאים בתחרות לפיתוח פורמטים משותפים לשוק הישראלי והאמריקאי. הפורמט המנצח יזכה בתקציב של 45,000$ לפיתוח והפקת פיילוט
הישג ל-HOT: הסדרה "מקימי", שעלתה לאוויר בחורף האחרון, תשתתף בשני פסטיבלים בינלאומיים מובילים - "Séries Mania" ו-"Input TV" שיתקיים בהלסינקי, פינלנד
רוביקון ביזנס גרופ בשיתוף עם היזם אלון דולב מקימה קרן השקעות ייעודית להפקה ויצירה של פורמטים לטלוויזיה: TV Format Fund; התשואות אמורות להגיע למאות אחוזים
עסקאות חדשות בשמי הפורמטים: "Shuttle Battle" ו-"Dress Up" נמכרו להפצה בינלאומית על ידי ארמוזה פורמטס בנורבגיה, קנדה, איטליה ואוקראינה - על בסיס פיילוט בלבד
נציגים של רשתות טלוויזיה עולמיות יגיעו לישראל במטרה לצפות בפורמט החדש עוד בשלב הצילומים וטרם עלייתו לשידור בישראל, כך מדווחת הזכיינית רשת