צ'רלי אברסול: "הטרנד העולמי הבא יהיה טלוויזיה חיובית"
"כדי לפרוץ מישראל צריך סיפור מאוד מקורי וייחודי, כמו הומלנד", אומר צ'רלי אברסול, ראש חברת ההפקות האמריקנית "The Company" השותפה עם דורי מדיה דרסט ועם וואלה! בתחרות לפיתוח פורמטים
"כדי לפרוץ מישראל צריך סיפור מאוד מקורי וייחודי, כמו הומלנד", אומר צ'רלי אברסול, ראש חברת ההפקות האמריקנית "The Company" השותפה עם דורי מדיה דרסט ועם וואלה! בתחרות לפיתוח פורמטים
אתר וואלה! וחברת ההפקות דורי מדיה דרסט יוצאים בתחרות לפיתוח פורמטים משותפים לשוק הישראלי והאמריקאי. הפורמט המנצח יזכה בתקציב של 45,000$ לפיתוח והפקת פיילוט
ארמוזה פורמטס עם הצלחה ראשונה במיפ, קשת דוחפים פורמטים, ודורי מדיה מסמנים את האינטרנט: דיווח מיוחד מפסטיבל מיפ 2012
הבדרן יובל שגב ינחה את "הטמגוצ'י האנושי" תכנית הריאליטי החדשה של סלקום ודורי מדיה דרסט למסך הקטנטן