מגמת התחממות: דגמי האנדורו ל-2022
יבואניות BETA, הוסקוורנה ו-KTM הציגו את הבציר הנוכחי של דגמי האנדורו שלהם לשנת 2022. בחלקם אבולוציה עדינה ומי קיבל מנוע חדש לגמרי?
יבואניות BETA, הוסקוורנה ו-KTM הציגו את הבציר הנוכחי של דגמי האנדורו שלהם לשנת 2022. בחלקם אבולוציה עדינה ומי קיבל מנוע חדש לגמרי?
היישר מטוסקנה: שמונה שדים איטלקיים אדומים ולוהטים מרכיבים את היצע הדגמים של בטה ל-2019. שתיים או ארבע פעימות יוודאו התאמה לכל סוג רוכב וסגנון רכיבה. המחיר: החל מ-43 אלף שקלים
גאס גאס ובטה, שתי יצרניות אופנועי שטח מפוארות שלא תמיד מקבלות את המקום והכבוד הראויים, מקבלות ריענון לשניים מהדגמים המרכזיים שלהן. מבחן כפול לגאס גאס 250 ולבטה 125RR
קבוצת RIDERS FOR RIDERS ממשיכה במלאכת הקודש של ארגון ימי רכיבה שתורמים לחברה לא פחות מאשר למשתתפים שלהם. הפעם עם הרוכב האוסטרלי טים קולמן
האם בעידן שבו המתחרים הגדולים מאוסטריה עברו למנועים עם מערכות הזרקת דלק, עדיין לאופנועים עם קרבורטור יש סיכוי להיות מספיק אטרקטיביים?
עם דגם ממוקד שימוש כמו האקסטריינר 300 הוספת גרסת ה-250 סמ"ק לדגם להיצע של בטה נראית על פניה תמוהה למדי. ראובן סביו שרק מחפש סיבה לצאת ולדלג בין סלעים וטרשים קפץ לבדוק את הפערים
השקת דגמי האנדורו של בטה לשנת 2017 התקיימה באחוזת VIAMAGGIO בטוסקנה, כעשרים קילומטרים מסיינה. האם האופנוע של אנג'לו הוא חלומם הרטוב של רוכבי הארד אנדורו?
בטה, יצרנית האופנועים האיטלקית הזמינה אותנו לרכיבת בכורה על כל דגמיה החדשים, רגע לפני התחלת השיווק בישראל. מצאנו מתחרים ראויים וגם נדלקנו על האקסטריינר הידידותי לרוכבים מתחילים
אופנועי השטח של בטה עוברים בית - ישווקו כעת על ידי סמל"ת המייבאת גם את גאס גאס. בתחילה, רק דגמי האנדורו המקצועיים (RR) יגיעו וישנה גם בשורה לרוכבים מתחילים
בטה ALP 200 מיועד לרוכב השטח שנמצא ממש בתחילת דרכו. הוא מצליח להיות ידידותי בזכות שילוב תכונות בין אופנוע אנדורו לטריאל, אבל על הכביש הוא עשוי להיות איטי מדי וגם המחיר לא זול