משטרת המחשבות: כך ענקיות הטק סוחרות בקשב של כולנו
חברות ומותגים משקיעים סכומי עתק ברשתות החברתיות כדי לזכות במטבע הנחשק מכולם - הקשב שלנו. למה זה כל כך הרסני להישרדות שלנו ואיך ניתן לנהל יחסים בריאים יותר עם המרחב הדיגיטלי?
חברות ומותגים משקיעים סכומי עתק ברשתות החברתיות כדי לזכות במטבע הנחשק מכולם - הקשב שלנו. למה זה כל כך הרסני להישרדות שלנו ואיך ניתן לנהל יחסים בריאים יותר עם המרחב הדיגיטלי?
מנהלים ועובדים שעוברים מחברות גדולות לסטארטאפים נתקלים בתרבות ארגונית שונה לחלוטין. מהם ההבדלים, מדוע המעבר כל כך מאתגר ואיך הופכים אותו למקפצת קריירה? 4 בכירים שהיו שם משתפים מניסיונם
יזמים ישראלים שואפים לעבוד מול תאגידים גלובליים, אבל חוסר הסימטריה והבדלי השפה והתפיסה גורמים לאתגרים רבים. לקראת כנס אקומושן, פנינו למנהלים בכירים כדי לקבל את הטיפים הכי חשובים שלהם לעבודה מול תאגידים וגם לשמוע מה לא כדאי לעשות
רבות נכתב בשנה האחרונה על אובדן עבודה, משרות ושירותים מצד עובדים טכנולוגיים ופרילנסרים בתחומי השיווק, תוכן, דיגיטל, מדיה, קריאייטיב ואנליזה, אבל הדור הבא של מנועי ה-AI מאיים לנגוס בעוגה של החברות הגדולות והתאגידים. אז מה יישאר אחרי הבליץ הגנרטיבי?
בשבוע הבא, 28-31/3, תתקיים באילת הוועידה השנתית של איגוד התאגידים העירוניים ברשויות המקומיות במלון הרודס באילת
פילת התמרה, תקיים ביום רביעי (3.9 ) כנס מיוחד בנושא - "חברות עירוניות כמנוע צמיחה לרשויות" בחסות השלטון המקומי ואיגוד התאגידים העירונים.
מיוחד לוואלה! מקומי - עו"ד לירון גולדנברג מנכ"ל החברה לפיתוח פתח תקווה - "התאגידים העירוניים הכלכליים הינם זרוע הביצוע והיזמות הארוכה והגמישה של 257 הרשויות המקומיות בישראל".
היזם רן ברונשטיין מתייחס לפרישה של מנכ"ל Waze נועם ברדי על רקע הקושי להסתגל לשוני בין סטארט-אפ לתאגיד: "יש לקחת בחשבון שהאוזן המקשיבה שונה מאיתנו"
קמפיין חדש קורא לשינוי בהרגלי הצריכה. האם האזרח הקטן הוא באמת מי שצריך לחולל את השינוי הגדול במדיניות האקלים, או שאולי התאגידים הגדולים בסך הכול מנסים לגלגל מעליהם את האחריות למצב שהם עצמם יצרו?
זהו סיפור שתחילתו ביוגורט שנעלם, וסופו במחלות שלא נרפאות. גם אם חרם הקוטג' זכה להצלחה, יורם קניוק מסביר מדוע התאגידים תמיד ינצחו - ומדוע מטרתם היחידה אף פעם לא תשתנה
מחאת הקוטג' עוררה זעם רב כלפי מנהלי חברות החלב ורשתות השיווק. שוקי שטאובר סבור שאמנם חלק מהביקורת מוצדקת, אך היא איננה מופנית לכיוון הנכון
דירוג "מעלה" לעסקים בישראל פורסם השבוע לצד החלטת השרים לאסור על שיווק אגרסיבי שעלול להוות "השפעה בלתי הוגנת על הצרכן". שוקי שטאובר בוחן את המשקל הניתן בדירוג ליחסים עם הלקוח
לדעת שוקי שטאובר, החשיבות של מימשל תאגידי תקין עדיין לא חילחלה מספיק לתודעתם של רבים, ובינם אנליסטים. לא ניתן לזגזג. או שאתה נוהג בצורה תקינה, או שלא. אין שטח אפור
האם נכון להבדיל בין עובדים החברה לספקיה? שוקי שטאובר חושב שהעין הציבורית אינה מאפשרת עוד לארגונים להסתתר מאחורי גבם של ספקים ושהתלות בהם מחייבת לראותם כחלק אינטגרלי מהחברה
לדברי המפקח על הבנקים, "ממשל תאגידי תקין הוא רכיב מרכזי ביצירת אחריות תאגידית, שבבסיסה התנהלות הגונה כלפי העובדים, הלקוחות, המשקיעים והרגולטורים
הדיון הציבורי בריכוזיות הוא חשוב מאין כמותו. לדעת שלי יחימוביץ', כדי להצליח ולהגן על הדמוקרטיה מפני השולטים על המשק, חובה להסיט את המאבק מהתאגידים לבעלי ההון עצמם
הרשות נלחמת בתופעת תיאום המחירים: משיקה קמפיין שבמסגרתו תוענק חסינות לעבריין הראשון שיחשוף את הקרטל ויסייע להפליל את החברים בו