הלאונג': שסטוביץ מציגים פתרונות לעסקים
שסטוביץ מובילים חדשנות עם האקתון לעסקים קטנים ובינוניים, פרמיירה מרגשת בבית ליסין, דודו פולטורק פוגש את טוני פארקר וקלגסבלד משיק מדריך לוועדות חקירה
שסטוביץ מובילים חדשנות עם האקתון לעסקים קטנים ובינוניים, פרמיירה מרגשת בבית ליסין, דודו פולטורק פוגש את טוני פארקר וקלגסבלד משיק מדריך לוועדות חקירה
רשות התחרות הודיעה על כוונתה להגיש כתב אישום בעבירות של השמדת ראיות ושיבוש מהלכי משפט נגד סמנכ"ל ביבואנית הגדולה שסטוביץ', זאת בחשד כי מחק תכתובות וואטסאפ עם מנכ"ל רשת ויקטורי, לאחר שנודע לו על החקירה בנושא. הגשת כתב האישום תיעשה בכפוף לשימוע
ברקת רומז כי שורה של חברות תיאמו את העלאות המחיר, ומזהיר כי אם לא יודיעו ב-72 השעות הקרובות על ביטול ההחלטה יעברו שיימינג פומבי: "תיכנסו ל'רשימה השחורה'"; סלטי שמיר הודיעה כי היא מבטלת את העלאת המחירים
רשת הביוטי 'אפריל' תשווק באופן בלעדי את מוצרי הטיפוח של אמנית הגבות, שיר נקש, מחלוצות המיקרו פיגמנטציה בישראל. המותג שמיוצג ע"י חברת ש.שסטוביץ, השיק הבוקר (ג) סדרת מוצרים חדשנית, המעניקה פתרון כולל לטיפוח ולבריאות הגבות, עם דגש על יוקרה, זוהר והעצמה נשית
ראשי הוועדים הגדולים במשק נענו ליוזמת יו"ר ההסתדרות והבטיחו כי יחרימו את מוצרי דיפלומט, שסטוביץ' וקימברלי קלארק - ולא יכללו אותם בחבילות השי לעובדים לקראת החגים. גם וואלה! נענה לאתגר: לא קונים מהיקרנים
יבואנית המזון והטואלטיקה שסטוביץ', שבתחילת 2022 ייקרה את המחירים של פסטה ברילה, תמרוקי פלמוליב ומשחת השיניים קולגייט, מכריזה על התייקרות נוספת, הפעם של שימורי הטונה, האורז, הרטבים ומוצרים נוספים. בכמה? כל הפרטים בפנים
ישראל היא מדינת אי לא בגלל גבולותיה אלא בגלל הריכוזיות. עובדה: בדיקת מחירים של מותגי יבוא זהים לטורקיה מגלה שכל הסיפורים על התייקרות חומרי הגלם ועלויות השינוע, הם רק תירוץ עבור מי שלא מסוגלים להיפרד מרווחי העתק שלהם. זהירות: אתם עומדים להתעצבן
חשיפת וואלה!: חברות המזון הגדולות מעלות מחירים ושומרות בסוד את הנתון הכי מרתק: כמה הן מרוויחות על חשבוננו. בקרוב כנראה תיגמר החגיגה. ח"כ מיכאל ביטון מהקואליציה ושלמה קרעי מהאופוזיציה מקימים ועדה שתכריח חברות לחשוף את רווחיהן. איך זה יתבצע?
למה דיפלומט תעלה את המחירים של הטונה, הקורנפלקס והקטשופ דווקא בחודש מרץ, איזו דוגמא אנחנו יכולים לתת לילדים שלנו - ואיך כל זה קשור לפסח? כל הסיבות שהופכות את הצרכן הישראלי להכי פראייר בעולם. יקר לכם בסופרמרקט? עוד לא ראיתם כלום
החקירה באזהרה של נעם וימן, מנכ"ל דיפלומט והחקירה של מנכ"ל ויקטורי, אייל רביד - המשך לחקירה נגד שטראוס ושופרסל, מעלות שאלות שנוגעות לא רק לחוקי התחרות אלא גם לחופש הביטוי ופומביות הדיון, זאת אל מול החשש שמישהו ינצל את הבמה התקשורתית כדי לתאם מחירים
רמי לוי, בעל השליטה ברשת המרכולים "רמי לוי שיווק השקמה" לא מבין את הרעש התקשורתי סביב גל ההתייקרויות במשק. "הוא יותר מוגזם בתקשורת ממה שקורה בפועל", הוא מסביר בשיחה עם וואלה! כסף. לדבריו לא קיבל בינתיים פנייה מגורם שמבקש להעלות מחירים "אפילו לא באחוז"
מי אשם בהתייקרויות? ברשימת החשודים המיידית בדרך כלל לא תמצאו את שסטוביץ', למרות שמדובר ביבואנית ענקית שמעלה מחירים מתי שרק מתחשק לה ונלחמת בכל מי שמנסה לייבא בזול. אולי הגיע הסמן לתגובה צרכנית הולמת? משסטוביץ' נמסר בתגובה: "העלייה הממוצעת הצפויה: 5.5%"
המותג הישראלי הבינלאומי 417- מוצרי טיפוח המבוססים חומרים טבעיים, הנמכר בלעדית ברשת סופרפארם, מרחיב את פעילותו בישראל וישווק בכ-90 סניפים של הרשת ברחבי הארץ כולל מכירה באתר סופרפארם אונליין
מדובר במותג טיפוח חדשני, עדכני וטרנדי, הפונה לצעירות בגילאי 15-30 ומציע מגוון רחב של מוצרים איכותיים וייחודיים בשילוב מחיר השווה לכל כיס
פרסום ראשון: חברת אסם מרחיבה את המותג הפופולרי ומתחילה לשווק את "אח של ביסלי" - חטיף מלוח על בסיס תירס. המוצר מזכיר בצורתו את הביסלי הוותיק, אבל בטעמים, צורות ומרקם חדשים; ויש גם בשורה לחולי הצליאק. האם החטיף עומד בדרישות משרד הבריאות? בדקנו
לובושיץ שניהל בשסטוביץ את חטיבת הסחר והמכירות ינהל את יבואנית המזון של האחים ויליגר החל מינואר הקרוב
חטיפי "קראנצ'וס" מזכירים את המוצר של אסם, אך לטענת היצרנית, חברת שסטוביץ', עומדים בדרישות רפורמת הבריאות וכוללים ערכי שומן רווי ונתרן מהנמוכים בשוק החטיפים
המשחות נתפסו על ידי רשויות המכס באשדוד. היבואנית: המשחות המזויפות לא נמצאות במרכולים. משרד הבריאות: הציבור מתבקש לגלות עירנות