ל-4 המזלות הבאים אפריל יהיה החודש הטוב ביותר שלהם השנה
האסטרולוג איוון נתניאל גרים חושף לאילו מ-12 המזלות יש הכי הרבה מזל החודש - ואיך בדיוק כדאי להם למנף את המזל שנקרה בדרכם
האסטרולוג איוון נתניאל גרים חושף לאילו מ-12 המזלות יש הכי הרבה מזל החודש - ואיך בדיוק כדאי להם למנף את המזל שנקרה בדרכם
אוויר חם ויבש מצפון אפריקה התפשט צפונה ברחבי איבריה, מה שגרם לטמפרטורות שיא של 38.7 מעלות צלזיוס בשדה התעופה קורדובה ביום חמישי - הטמפרטורה הגבוהה ביותר שנרשמה באירופה באפריל
רשת הביוטי 'אפריל' תשווק באופן בלעדי את מוצרי הטיפוח של אמנית הגבות, שיר נקש, מחלוצות המיקרו פיגמנטציה בישראל. המותג שמיוצג ע"י חברת ש.שסטוביץ, השיק הבוקר (ג) סדרת מוצרים חדשנית, המעניקה פתרון כולל לטיפוח ולבריאות הגבות, עם דגש על יוקרה, זוהר והעצמה נשית
רשת הביוטי הוותיקה בישראל, APRIL, מתרחבת ומשיקה חנות דגל חדשה ויוקרתית, בקניון TLV בתל אביב. החנות משתרעת על שטח של 200 מ"ר בקומה הראשונה והמרכזית של הקניון, והיקף ההשקעה בה נאמד בכ-2.5 מיליון שקל
אפריל, רשת ביוטי מובילה בישראל, תשווק באופן בלעדי את מוצרי מותג הטיפוח המוביל בעולם FRÉ , המיועד בעיקר לנשים אתלטיות. המותג שמצטרף לפורטפוליו המוצרים הרחב של הרשת, מגיע בתקופת הקיץ בה הביקוש למוצרי הטיפוח נמצא בעליה
Must Have - הם מותאמים לימים החמים במיוחד, הם מרעננים, קלילים ומכניסים צבע לחיים - הכירו את המוצרים החדשים שמציגה רשת הביוטי הישראלית "אפריל" לקראת הקיץ הקרוב
רשת הבישום והקוסמטיקה APRIL, יוצאת במהלך משותף עם תאגיד מיחזור האריזות תמיר בקניוני עזריאלי. מדובר במהלך ראשון מסוגו בישראל, שמטרתו לעודד ולהניע צרכנים בארץ למחזר בקבוקי בושם ריקים, לא משנה היכן נרכשו
מחירי הדלק עולים, הטיסות מתייקרות בגלל המשבר עם אוקראינה וגם בגלל שכולם חוזרים לטוס - אז אם טרם מצאתם יעד באפריל, הנה כמה מהיעדים הכי שווים באירופה ובמחיר של מאה דולר, פחות או יותר
בשנה האחרונה השיקה רשת APRIL, עיצוב חדש לסניפים שלה, כחלק ממהלך אסטרטגי שנועד לשדרג את חוויית הביקור בחנויות ולהקנות תחושה בינלאומית. מתחדשת ומעתיקה את הסניף שלה בדיזנגוף למיקום מחודש ברחבת החנויות החיצונית של דיזינגוף סנטר בתל-אביב
מה משותף לאופרה ווינפרי, רות דיין ורונה רמון לסבתא עם ערך בוויקיפדיה? דיברנו עם נשים חזקות שמובילות אנשים וארגונים, על הדרך שעשו: מי חיזקה אותן ברגעים המאתגרים ומי מהווה עבורן השראה בדרך לפסגה הניהולית
עם כל הכבוד לחנויות און-ליין מרוחקות מחו"ל, כאשר זה מגיע לבגדי ערב ולאירוע שבו את רוצה להיראות מושלם - את חייבת לעצמך חוויית קנייה משודרגת, מקורית ואיכותית. ברשת APRIL מסבירים כיצד תעשי זאת נכון
כולנו אוהבות לקנות דברים חדשים, מדי פעם. טוב, כל הזמן. אבל, לכל אחת מאיתנו יש כמה מוצרים שאין להם תחליף - גלו מהם חמשת המוצרים שבר זומר לא יכולה לחיות בלעדיהם
בטוח בר תסכים איתנו שבניגוד לכמויות האיפור שרואים באינסטגרם, בעולם האמיתי האיפור הכבד לא נראה טוב - אז גנבנו אותה לסשן דוגמנות קצר שבו יוסף, מאפר אפריל, סניף קניון האופנה TLV, מראה לה ולנו איך עושים את זה בעולם האמיתי
אין יותר כיף מקנייה אונליין. במיוחד כשיש אתר ישראלי עם המוני מבצעים, הנחות והפתעות - זה פתרון מושלם לפינוקים ומתנות לעצמנו או לאנשים שאנחנו אוהבות. הכירו את april.co.il - אתר אחד שמרכז את כל מוצרי הביוטי הכי שווים בהנחות מדהימות של מותגים בלעדיים
שכחת את יום האהבה? רז זלצרמן עם מוצרים שווים שיסגרו לך את הפינה
המגוון העצום של רשת אפריל בכל הנוגע למוצרי איפור, טיפוח, בשמים, שיער ומתנות מאפשר לך לרכז את הקניות במקום אחד וגם לצבור על זה כסף. הכירי את ההטבות השוות של מועדון הלקוחות הכי ביוטי בארץ
יש אינספור בשמים וניחוחות, אבל אין ספק שהכוכבים הגדולים הם בשמי הבוטיק - בשמי "נישה", איכותיים ונדירים יותר מבשמי מדף רגילים. כך תאמצי לעצמך ריח שיגרום לאחרים להימשך אלייך וייצור לך ניחוח ייחודי
הקמפיין יכלול שיר וקליפ מקוריים, המשלבים בין עולמות המוסיקה והביוטי בכיכובה של מקסימילאן ובעיבודו של המפיק המוזיקלי קותימאן
נשים כבובות מין, מתן לגיטימציה לאונס, עידוד אנורקסיה, הצגת נשים כנחותות לעומת גברים, כמדכאות גברים, כמספקות גברים. גם השנה החולפת הייתה רווייה בפרסומות סקסיסטיות. הנה חמש הגרועות במיוחד, ומה שהיה לנשות ויצו לומר עליהן
רשת אפריל משיקה את "סמפר" - מותג צרפתי לטיפוח עור הפנים והגוף, המציע מוצרים הכוללים מרכיב שאמור לנטרל זיהומים סביבתיים
אסתי גינזבורג הצטלמה היום לקטלוג החורף של "אפריל" ובהעדר מיזוג מאסיבי על הסט, נמסה לה בשקט ובמקצועיות (טיפ: לנסות לספור את הכסף בראש זה עוזר). וואלה! סלבס מגישה לך מגבון לח
אסתי גינזבורג טורפת בחדווה מול המצלמה בפרסומת חדשה. לא רק שזה משכנע וסקסי, זו גם אצבע משולשת לתעשיית הרזון. לילך וולך גירל פאואר
התחרות הקשה על הצרכן גוררת מבצעים ומחירים נמוכים מתמיד על בשמים. ברשתות טוענים כי המצב בלתי אפשרי ופוגע ברווחים. סופר-פארם: "זו מלחמה כדי להכניס אנשים לחנות"
גיזנבורג תוביל מעכשיו גם את קמפיין רשת הבשמים "אפריל" ותצטלם מעורטלת, מחר