נדחתה עתירת תושבים מפ"ת שעיכבה את האופנידן
התושבים דרשו לעצור את העבודות בחלק המזרחי משביל שדה בן 14 הקילומטרים, שיאפשר לתושבי פ"ת וגבעת שמואל רכיבה בטוחה באופניים עד לת"א. הסלילה תתחדש בקרוב, וצפויה להסתיים ב-2024
התושבים דרשו לעצור את העבודות בחלק המזרחי משביל שדה בן 14 הקילומטרים, שיאפשר לתושבי פ"ת וגבעת שמואל רכיבה בטוחה באופניים עד לת"א. הסלילה תתחדש בקרוב, וצפויה להסתיים ב-2024
העירייה הציגה השבוע תכנית שאפתנית הכוללת סלילת 300 ק"מ של שבילי אופניים, הכפלת השימוש בכלי תחבורה אישיים והקמת עמדות עגינה בבניינים - עד לשנת 2025. בכך, העיר קוברת את מיזם תל אופן, אך גם מבשרת על לידתו של עידן חדש. "מטרתנו - לייצר עיר אופנייים אמיתית"
חברת נתיבי איילון תשתול אלפי עצים חדשים לאורך 100 ק"מ של שבילי אופניים שמתכננת החברה ברחבי מטרופולין תל אביב. המטרה: שיעניקו צל טבעי לרוכבי השבילים. ראש אגף הנדסה בחברה הבטיח כי "הוספת העצים תייצר צל טבעי לרוכבים ותשמש כריאה ירוקה"
רוכבי אופניים הולנדים מדוושים על שביל האופניים הראשון בעולם שעשוי כולו מפסולת פלסטיק - פתרון אלגנטי לשימוש בפלסטיק ממוחזר, וצעד נוסף בדרך לכלכלה מעגלית של מוצרי פלסטיק - האם הוא יגיע גם לישראל?
צוות אוסטרלי-ישראלי פיתח פלטפורמה דיגיטלית חדשה שתסייע להפוך את שבילי ההליכה והרכיבה בסידני ליעילים ומוצלחים הרבה יותר וכך תפחית את עומסי התנועה. האם בקרוב גם אנחנו נזכה להשתמש בה?
כשבוע לאחר תאונת ההחלקה בשדרות רוטשילד בעיר בה נפגעה הדוגמנית שלומית מלכה, תושבים בעיר טוענים כי העירייה ממשיכה לשטוף את שביל האופניים בשדרה בצינור לחץ. "לעירייה לא אכפת", אמר לוואלה! NEWS תושב נוסף שהחליק בשדרה. צפו בתיעוד
לפעילות גופנית סדירה יתרונות בריאותיים מוכחים, אך מה קורה כשהיא מתבצעת באזורים עירוניים שבהם זיהום האוויר מתחבורה ומתעשייה גבוה יחסית? מחקר חדש בחן את השאלה
באר שבע גדלה ומתפתחת בהתמדה בשנים האחרונות. העיר העתיקה גאה במיוחד בקליטת הצעירים שבוחרים להמשיך ולהתגורר בה גם בתום הלימודים האקדמאים שלהם. על אף הקליטה המוצלחת, עושה רושם שבתחום הנגשת העיר לרוכבי אופניים, עוד לא נעשה דבר. הכתבה של יניב גלעדי
עמותת "ישראל בשביל אופניים" הוזמנה לישיבת משרד התיירות המתקיימת היום, בתקווה להקצות משאבים גם לפיתוח שבילי אופניים בערים
פיתוח שבילי אופניים בטבע הוא חשוב, אך יש לתת קדימות לקידום הרכיבה דווקא בעיר. עמותת ישראל בשביל אופניים נאבקת
הרשויות צריכות לעשות הכל כדי לעודד רכיבה על אופניים, גם אם זה אומר ממש לבנות שבילים ולא רק לסמן אותם על גבי רחובות רחבים