לא מחכים לקידום: העובדים שתופרים לעצמם קריירה בהתאמה אישית
בתקופה בה שוק העבודה משתנה בקצב מסחרר, ג'וב קראפטינג הופך לכלי קריטי לבטחונם התעסוקתי של עובדים. אז איך מתמגנים מפני קיצוצים פתאומיים ומעצבים תפקיד שתפור בדיוק למידתכם?
בתקופה בה שוק העבודה משתנה בקצב מסחרר, ג'וב קראפטינג הופך לכלי קריטי לבטחונם התעסוקתי של עובדים. אז איך מתמגנים מפני קיצוצים פתאומיים ומעצבים תפקיד שתפור בדיוק למידתכם?
העיתונאית העידה על הדרך שבה הגיעה למידע שהרעיד את מערכת המשפט בישראל. הציגה את תוכן החומרים שנחשפה אליהם, והכחישה בתוקף כי פרצה לטלפונים של נוה: "מעולם לא החזקתי את הטלפונים - רק את התוכן"
יוצאי אתיופיה בתעשייה האווירית התקשו לדרוש קידומים והעלאות שכר, אז החברה ארגנה להם קורס קואצ'ינג. אשגרה, המהנדס שיזם את הקורס: "חשבתי שהמנהלים יראו לבד שאני ראוי לקידום, אבל בארץ זה פשוט לא עובד ככה"
SEO Rocky בשיתוף Smart, הכתבה הופקה בידי מחלקת שיתופי פעולה מסחריים של וואלה בהשתתפות מימונית של גורם חיצוני ופורסמה לאחר עריכה עיתונאית.
איך מייצרים יתרון על פני המתחרים בפלטפורמות הדיגיטליות? בחברת קידום האתרים Seo Rocky מסבירים מה השיטה הייחודית שלהם לגרום לבעלי עסקים לבלוט במנועי החיפוש, ומציידים אותנו בכמה טיפים חשובים על הדרך
מוגש מטעם לייקבוסטר, הכתבה הופקה בידי מחלקת שיתופי פעולה מסחריים של וואלה בהשתתפות מימונית של גורם חיצוני ופורסמה לאחר עריכה עיתונאית.
רשתות חברתיות הן מזמן כבר הרבה יותר מפלטפורמות תקשורת בין אנשים - הן המפתח להצלחה עסקית. כולם רוצים לעשות סרטוני טיקטוק ויראליים, שישתפו את המבצעים שלהם ויתייגו אנשים ובעיקר - שילחצו על הרבה לייקים
מחקר אוניברסיטאי בדק האם נשים שמתלבשות חשוף זוכות להעדפה על פני אחרות במקום העבודה ובאוניברסיטה - והתוצאות חד משמעיות (ועצובות)
"קידום" העוסקת בהכנה לבגרויות ופסיכומטרי, שוב בכותרות, אבל הפעם זה לא מצחיק. יש הבדל גדול מאד בין "לך תצטיין", לבין שמנופוביה, חפצון, והפרת זכויות
פוסט שעלה בעמוד הפייסבוק של רשת בתי הספר "קידום" חולל סערה כשהשווה בין שתי דיירות האח הגדול. הפוסט מאז נמחק, וגולשים רבים מחאו נגד ההשוואה המרגיזה. רק אחרי שעות רבות, בקידום פרסמו התנצלות בעמוד הפייסבוק
רוכש מידי עמנואל (מנו) קוזינץ את המותגים העוסקים בקורסי הכנה לפסיכומטרי, לבגרויות, למבחני אמי"ר ו-GMAT, בעסקה המוערכת בעשרות מיליוני שקלים
"אני עבד היי טק" "אני לא פוליטיקאי" "אני לא טוב בשיווק עצמי" - עובדים רבים יספרו לעצמם שקרים מחמיאים שיסבירו את הקשיים שלהם במקום להודות באמת
בארגונים רבים מצופה מהעובדים להציע את עצמם לקידום אפשרי לתפקידים בכירים רבים. שוקי שטאובר מסביר כי בדרך זו מסתכנת ההנהלה בפספוס של עובדים מתאימים ובעיקר עובדות
יש האומרים שמדובר במזל, אחרים יטענו שזהו עניין של כישרון. בכל מקרה, כל עובד יכול לנווט את דרכו להצלחה. אסרטיביות, שיווק עצמי, קורטוב פוליטיקה והרבה ביטחון - המדריך לניהול הקריירה
מקורבים להנהלה ולנגיד זכו בקידומים רטרואקטיוויים ותוספות שכר שמנות, משכורות נופחו ותפקידים בכירים אוישו לאחר מכרזים תמוהים