מנכ"ל אסם: "תקציב הפרסום של אסם יגדל השנה ב-20%"
גזי קפלן: "כ-20% מתקציב הפרסום יופנה לשיווק דיגיטלי. לצערי יש בישראל מספר קטן של אנשים שמבינים שיווק דיגיטלי ויכולים לקדם אותנו שם"
גזי קפלן: "כ-20% מתקציב הפרסום יופנה לשיווק דיגיטלי. לצערי יש בישראל מספר קטן של אנשים שמבינים שיווק דיגיטלי ויכולים לקדם אותנו שם"
חיתולי האגיס של חוגלה-קימברלי, דאודורנט אקס של יוניליוור ורשת צומת ספרים נבחרו מתוך 13 מהלכי שיווק בולטים שנערכו בשנים האחרונות
הוועד העולמי של תחרות האפי באירופה יחליט על כך בחודש הבא וישקול לשנות את את תקנון הארגון