האם רשתות השיווק מנצלות את המצב? עלייה של 5.6% במחיר סל הקניות
האם רשתות השיווק מנצלות את המלחמה ומעלות מחירים? בדיקה של המועצה לצרכנות מגלה, ובכן, שכן
האם רשתות השיווק מנצלות את המלחמה ומעלות מחירים? בדיקה של המועצה לצרכנות מגלה, ובכן, שכן
רגע לפני חגי תשרי מצאה המועצה לצרכנות עליה של 4.6% במחיר סל אוגוסט בהשוואה לשנה שעברה, ופער של כמעט 20% בין הרשתות השונות. מי שבונה על מבצעים, יתאכזב: ניכר כי הוזלות החגים הן מזעריות ביחס לעליות המחירים. היכן נמצא בכל זאת את הסל הזול ביותר?
סל הקניות לחג כבר כאן ובבדיקה שערכנו מצאנו פערים של 330% על מוצרים מובילים לחג. אז מה מחכה לנו החג הזה ברשתות השיווק: היכן נמצא את הסל הזול ביותר, היכן הוא יעלה לנו בעשרות אחוזים יותר - וגם: האם השיקול הכספי הוא היחידי שמנחה אותנו היכן לקנות?
עליית מחירי המזון הביאה לגידול של 4% בצריכת הפתיתים, בחמישון התחתון והעליון גם יחד. עוד עלו: לחם בפיקוח ואורז זול