האיש שעשה מהפך בתעשיית הפרסום שובר שתיקה
מה משותף למילקי, קסטרו, מרגי וגון בן ארי? רועי כפרי. הוא לא אוהב להתראיין, וזו הסיבה שלא תמצאו כמעט מקומות בהם הוא מספר על תהליך העבודה המקצועי שלו. עד עכשיו | האזינו
מה משותף למילקי, קסטרו, מרגי וגון בן ארי? רועי כפרי. הוא לא אוהב להתראיין, וזו הסיבה שלא תמצאו כמעט מקומות בהם הוא מספר על תהליך העבודה המקצועי שלו. עד עכשיו | האזינו
כשנאור נרקיס קיבל את התשובה השלילית מהערוץ אחרי שהציע לפרסם פרסומת לקורס שמעודד צעירים חרדים להתגייס לצה"ל ולהשלים את לימודי הליבה שלהם, הוא שפשף את העיניים שוב ושוב. מסקנתו: שיחליטו מה יותר חשוב להם - גיבוי הממשלה בכל מחיר או כסף | טור אורח
"גם אם אינם נעימים לאוזן, אמירות אלה אינן חורגות מגדרי חופש הביטוי והוראות הדין באופן המצדיק שימוש בסמכויות הרשות", נכתב מטעם מנכ"ל הרשות מישל קרמרמן בתגובה לתלונה שהוגשה בנושא נגד מגיש הפטריוטים ינון מגל
בשיא המלחמה ובאמצע פגרת הכנסת, דוד ביטן כינס את ועדת כלכלה לדיון על האם מותר או אסור למפרסמים לא לפרסם בערוץ 14. ח"כ קטי שטרית: "אצלנו רק ערוץ 14, אפשר למצוא שם הכל". וגם, מה חושב ביטן על החלטת הערוץ לא לשדר בשבת?
עיתון "הניו יורק טיימס" הפופולרי פרסם נתוני הכנסה נמוכים לסוף שנת 2023, והסביר כי התוצאה נובעת מסיקור של סיפורים קשים שהמפרסמים העדיפו להימנע מהם, כגון המלחמה בישראל
האמירה המזעזעת של עורך הדין ארי שמאי בערוץ 14 השבוע היתה נוראית מספיק כשלעצמה גם לולא מחיאות הכפיים ביציע, שהוכיחו אחת ולתמיד כי הקהל בערוץ מורעל. כעת, שטראוס ודלק מוטורס מודיעות על הפסקת החסויות לאלתר ומפרסמים נוספים צפויים ללכת בעקבותיהן
לפני מספר שנים הופיע בג'ונגל הדיגיטלי בעל חיים חדש שטיפס לראש שרשרת המזון. עם למעלה מ-2 מיליארד הורדות ברחבי העולם, טיקטוק הפכה למגנט חזק של תשומת לב, עוקבים ולידים, אבל האם באמת כדאי לבסס עליה את האסטרטגיה השיווקית?
לפי הדו"ח, כמעט 80% ממודעות הווידיאו ששיבצה הענקית באתרי צד-שלישי לא עמדו בסטנדרט ובכללים שקבעה מול מפרסמים. בעקבות הפרסום, משרדי פרסום מובילים בעולם מייעצים ללקוחות למשוך את הקמפיינים שלהם לפרסום על גבי וידיאו
התחזקות ערוץ 14 והירידה ברייטינג ערוץ 13 עלולים לגרום באופן ישיר לירידה בהיקף הפרסום בערוץ, מה שעלול לאיים על זכות קיומו. האם המפרסמים ישנו מדיניות, ולמה בקשת יעשו הכל כדי שרשת 13 לא תקרוס. ומעל הכל, מרחפת חידת בלווטניק. פרשנות
מרכז הקניות דיזנגוף סנטר יאפשר פרסום בתוך שטחי המסחר לטובת קמפיינים ארציים. הנהלת המתחם מנסה למקסם את החיבור בין מיקום מרכזי לקהל שהיא מגדירה כ"מובילי דעת קהל", כדי ליהנות מפרסום משלים שילווה קמפיינים גדולים
על פי הסקר קבוצת "הארץ-TheMarker" ירדה ברמת החשיפה ברמה דרמטית וההערכות הן כי היא תיאלץ להתמודד כעת עם ירידה בהיקפי הפרסום. עמוס שוקן: "לפני 6 חודשים TGI דיווח שהארץ עלה ב-24%, ועכשיו שירד ב-30%? שני הדיווחים נכונים באותה מידה"