סיטרואן ברלינגו ואופל קומבו המחודשים בישראל: כל הפרטים
מתיחות הפנים של הטנדרונים מבית סטלנטיס הגיעו לישראל. עם יותר אבזור ומחיר גבוה יותר. לראשומה מאז 1996 לא ייובא עוד ברלינגו ידני, בהיעדר דרישה
מתיחות הפנים של הטנדרונים מבית סטלנטיס הגיעו לישראל. עם יותר אבזור ומחיר גבוה יותר. לראשומה מאז 1996 לא ייובא עוד ברלינגו ידני, בהיעדר דרישה
סיטרואן ברלינגו, פיאט דובלו, טויוטה פרו סיטי ואופל קומבו הם כיום רכב זהה, שיוצא מאותו פס ייצור אך משווק בארץ בידי 3 יבואנים שונים. איזה פערי עלויות ביניהם גילינו במוסך?
פיאט דובלו, הצלע הרביעית של הטנדרונים התואמים לבית סיטרואן, טויוטה, אופל ופיאט הגיע לישראל. על דיזל או חשמל בעל טווח של 270 ק"מ
מצוקת האספקה של כלי רכב בעלי 7 מושבים מוציאה מיבואניות הרכב יצירתיות וכך מגיעים לאולמות התצוגה מכוניות שבעבר לא הכרנו כמובילות נוסעים אבל גויסו בצו 8 לצורך מילוי השורות. טויוטה פרואייס סיטי הוא אחד מהם
הדור החדש של פולקסווגן קאדי מתבסס על הגולף החדשה ומבטיח לספק איכות חיים גבוהה למשתמשים בו. מה הטריק הסודי שיש לו בבגאז' והאם הוא מצדיק את תג המחיר שלו
עם אח תאום מוצלח כמו סיטרואן ברלינגו שעושה חיל באגף המסחרי, הגרסה של אופל הקומבו מנסה לפנות ללקוחות שמחפשים משפחתית עם מקסימום שימושיות. זה ממש לא קל כמו שזה נשמע
אחרי שהפך למילה נרדפת לטנדרון, עם דומיננטיות חסרת עוררין בקטגוריה שלו, סיטרואן ברלינגו החדש מנסה להציע פלז'ר בנוסף לביזניס. מצליח? יצאנו לסיבוב ארוך בדור החדש
עם 50 אחוזים מפלח טנדרוני העבודה, מה הפלא שהשם "ברלינגו" הוא פחות או יותר מילה נרדפת לכלי רכב בקטגוריה שלו. יצאנו לנהיגה ראשונה בדור החדש שלו בגרסה שמבקשת לפנות דווקא ללקוחות המשפחתיים. האם הוא משכנע מספיק?