רודפי פרסום: מולדים לשמחה
והשבוע: חג המולד הוא החג הכי חשוב למפרסמים - איך הכלבו הבריטי גון לואיס בחר להתייחס אליו? וגם, כיצד מתמודדים דרך קמפיין עם הסטיגמה המושרשת על אנשים שלועסים מסטיק
והשבוע: חג המולד הוא החג הכי חשוב למפרסמים - איך הכלבו הבריטי גון לואיס בחר להתייחס אליו? וגם, כיצד מתמודדים דרך קמפיין עם הסטיגמה המושרשת על אנשים שלועסים מסטיק
מדו"ח של חברת זניט מדיה עולה כי הצטמצמות שוק הפרסום בישראל החלה כבר בפברואר 2011. התחזיות לשנה הקרובה אינן אופטימיות: "גם 2012 צפויה להיות מאתגרת". תמונת מצב עגומה