אגרוף טכנולוגי: ב.מ.וו S 1000 RR החדש בישראל
הדור הרביעי של אופנוע הסופרבייק של ב.מ.וו, ה-S 1000 RR, משתדרג במנוע, בעיצוב, ובעיקר באלקטרוניקה - עם בקרות אלקטרוניות שטרם נראו וגרסת קצה שעולה כמעט כמו מיני קופר בסיסית
הדור הרביעי של אופנוע הסופרבייק של ב.מ.וו, ה-S 1000 RR, משתדרג במנוע, בעיצוב, ובעיקר באלקטרוניקה - עם בקרות אלקטרוניות שטרם נראו וגרסת קצה שעולה כמעט כמו מיני קופר בסיסית
שני אופנועי הספורט של ב.מ.וו הם מכונות רכיבה מושחזות, מתקדמות, חזקות ובעיקר הצליחו להוציא ממשה פרחי כל סופרלטיב אפשרי. האם הבעיה היא בכלל בצד של הרוכבים?
"לפני עשור, רוכבי סופרבייק מאליפות העולם היו מוכרים כליה כדי לקבל אחד כזה..." אנחנו לא חושבים שיש משפט שמגדיר טוב יותר את המכונה האדומה הזו, אבל קחו עוד כמה
יבואנית ב.מ.וו לישראל השיקה את אופנוע הסופר ספורט ההיפר טכנולוגי שלה בישראל. ב.מ.וו S1000RR ישווק בשלוש גרסאות במחיר של החל מ-160 אלף שקלים
עשר שנים אחרי שהדהימה את העולם והוציאה סופרבייק ראשון שהשאיר את כולם עם הלסת מחוץ לקסדה, ב.מ.וו חוזרת עם דור שני ל-S1000RR. דני קושמרו נסע, רכב, חזר