עוד יבואנית נכנסת לשוק הליסינג לפרטיים. מה המחירים?
כלמוביל ו-GoTo הקימו חברה משותפת שתציע רכב כמנוי במחיר חודשי קבוע, כתחרות לחברות הליסינג וההשכרה המוכרות
כלמוביל ו-GoTo הקימו חברה משותפת שתציע רכב כמנוי במחיר חודשי קבוע, כתחרות לחברות הליסינג וההשכרה המוכרות
חג הפסח שמגיע עם פגרת אביב ומזג אוויר נוח, מתאפיין בנסיעות מרובות עם הרכב הפרטי ברחבי הארץ. הישראלים, שיבלו בכבישים בדרכם למפגש משפחתי, למתחמי בילוי, טיול בטבע או לעיר הגדולה יגלו כי ההוצאות הקשורות בהתניידות גבוהות, אז מצאנו פתרונות זמינים לצמצום עלויות
מערך הרכבים השיתופיים העירוני 'אוטותל' במחווה מיוחדת לרגל חודש הגאווה בתל אביב-יפו: 30 מרכבי השירות ימותגו בצבעי דגל הגאווה. הרכבים הממותגים יצטרפו לחגיגות בסימן חופש, חרות, שוויון וקבלת כל המינים והצבעים. כל מנויי השירות יוכל ליהנות מהרכבים מתחילת יוני
אוטותל מרחיבה את מעטפת השימוש בפיילוט מיוחד בן שבועיים, שיאפשר מסלול שימוש מורחב ל-3 שעות במחיר קבוע ומוזל - לנסיעות ארוכות ושימושים ממושכים
למרות הערך המקודש של "רכב חברה" בתרבות הישראלית, יש כבר כמה חברות שגילו את היתרונות של שימוש במכונית שיתופית כפתרון תחבורה אלטרנטיבי. שלוש מהן מספרות על כך. וגם, מה המכשולים שעל השירות הזה עדיין לצלוח בדרך לפריצה
רן לוקאר גר ועובד בתל אביב, נשלח להתנסות במשך שבוע במיזם אוטותל שמפעילה עיריית תל אביב בשיתוף חברת car2go ומאפשר לשכור כלי רכב לשימוש קצר מועד באיזור גוש דן. איך זה עובד, והאם זה שווה?
העיירה החליטה להקצות מקומות חנייה עבור פרויקט "אוטותל" על חשבון חניות שיועדו לציבור הרחב בשטחי כחול-לבן. עד כה סומנו יותר מ-300 מקומות ברחבי העיר, ו-200 נוספים יסומנו עד לסוף השנה. התושבים זעמו: "כנראה שלא באמת מעניינת אתכם מצוקת החנייה שלנו"
תושבי תל-אביב מוחים על השתלטות רכבי אוטותל על מקומות החניה המוגבלים גם כך. בעיריית תל-אביב לא מתרגשים מהביקורת