החברה מישראל שמלמדת רכבים לתקשר נמכרת לאמריקנית
שנה אחרי שבוטלה העסקה לרכישת אוטוטקס בידי קוואלקום בכ-350 מיליון דולר, הודיעו שתי החברות שהיא יוצאת מחדש לדרך. הערכה: בשווי נמוך יותר
שנה אחרי שבוטלה העסקה לרכישת אוטוטקס בידי קוואלקום בכ-350 מיליון דולר, הודיעו שתי החברות שהיא יוצאת מחדש לדרך. הערכה: בשווי נמוך יותר
בזמן שמשרד התחבורה ממשיך להציב בארץ רמזורים של פעם, יזכו עוד תושבי עיר בארה"ב ברמזורים ישראלים שיודעים להגיב לעומסי תנועה ולווסת אותם
תעשיית הרכב המסורתית הפחיתה ב-2019 את ההשקעות הישירות שלה בחברות טכנולוגיה ישראליות, ואת מקומה תפסו קרנות הון סיכון, ובגדול. תמונת מצב עדכנית של כמה מהתחומים הבולטים בענף מגלה התפקחות הדרגתית מחלום "הרכב ללא נהג"
, הכתבה הופקה בידי מחלקת שיתופי פעולה מסחריים של וואלה בהשתתפות מימונית של גורם חיצוני ופורסמה לאחר עריכה עיתונאית.
מכוניות בלי נהג? מנועים ממוחשבים? הקדמה הטכנולוגית לא פוסחת על ענף מכונאות הרכב. השאלה היא כעת איך מכשירים את מכונאי העתיד? רמז: בלי גריז ושמן ועם המון פיסיקה