תו השעה
דממה, הלוגו על הבמה: שפ"מ, משווקת זמן הפרסום ב"קול ישראל", מעלה באמצעות משרד הפרסום Y&R ישראל קמפיין המציף את החשיבות הרבה שיש ללוגו מוזיקלי בפרסומות
דממה, הלוגו על הבמה: שפ"מ, משווקת זמן הפרסום ב"קול ישראל", מעלה באמצעות משרד הפרסום Y&R ישראל קמפיין המציף את החשיבות הרבה שיש ללוגו מוזיקלי בפרסומות
על רקע הסכסוך בין הגופים המשתפים פעולה מזה שני עשורים, יו"ר שפ"מ אברהם פרחי כינס את 30 עובדי החברה והודיע להם כי החל ממחר תפסיק החברה לשמש כזכיינית של "קול ישראל"