מכבי חיפה מאוכזבת וטוענת שקופחה: "ה-VAR לקח לנו שתי נקודות"
הירוקים יסגרו 12 שנה ללא ניצחון בבלומפילד על מכבי ת"א, אך במועדון טוענים שהיו משלימים מהפך אילולא התערבות שופטי המסך שלטענתם פספסו את השימוש של יובאנוביץ' וגולסה בידיים. ומה לגבי מאבק האליפות? שחקנים הבהירו: "רחוק מלהיגמר, באר שבע התקרבה"
