המוצבים שננטשו באחת, התגובה של האזרחים - וההפתעה שחיכתה לצה"ל
אחרי הפלת שלטון הרודן, צה"ל תמרן לעומק שטח האויב - והצבא הסורי ברח. המפות של החיילים הסורים עוד במקומן, קשה להאמין שעד לפני ימים הם עוד ישבו פה. בכמה דקות בתוך השטח התמונה מתבהרת - מוצבי הצבא הסורי, אחרי 51 שנה, נפלו בידי צה"ל | כתב וואלה עם הכוחות בסוריה
