נכנעו אחרי המתקפה הכימית: המורדים החלו לעזוב את דומא המופגזת
במסגרת הסכם שהושג בחסות רוסיה, לוחמי ג'יש אל-אסלאם מתחילים לנטוש את העיירה האחרונה שבשליטת המורדים בפרברי דמשק. בתמורה לאלפים שיזכו במעבר בטוח, ישוחררו מאות מאנשי צבא סוריה. מועצת הביטחון תקיים היום שני דיונים על המתקפה
