נינט טייב, אסף אמדורסקי וגארדן סיטי מובמנט מאחדים כוחות בשיר חדש. צפו בקליפ
מפגש באולפן בין נינט טייב, אסף אמדורסקי וגארדן סיטי מובמנט (רועי אביטל ויוני שרוני) הוליד את השיר הנהדר "הורגת". את השיר כתבו, הלחינו והפיקו מוזיקלית כל הארבעה. את הקליפ ביים תום גן-אור. נינט תופיע ב-23 במאי בבארבי תל אביב וב-31 במאי בזאפה ירושלים
