בכיר בצה"ל על גניבת הענק מצאלים: "האירוע הזה הוא כישלון, יטופל בהתאם"
בדבריו, הקצין הודה שהגנבים הצליחו במשימתם לאחר שחתכו את גדרות הבסיס, עברו כמה מכשולים, נכנסו למחסנים, חתכו דלת בבונקר של הבסיס והעבירו ארגזים של כדורים: "הם עשו את זה בכמה נגלות". לדבריו, יש כוונה בצה"ל "לממש את המשילות בשטחי האש, כסף רב מושקע בעניין"
