כשני מיליון איש בהודו הפכו לחסרי אזרחות בן לילה
במדינת אסאם הענייה שבצפון-מזרח הודו הוחלט לערוך רישום אוכלוסין, שהותיר 1.9 מיליון איש - רובם מוסלמים - ללא אזרחות והם עלולים להיות מגורשים. מתנגדי המהלך חוששים כי הממשלה הלאומנית ההינדית של מודי מתכננת לשכפל זאת ליתר שטחי המדינה. "לסלק את הטרמיטים"
