אחרי שנה: "אלקטרז התנינים" של טראמפ נסגר
מרכז המעצר למהגרים בפלורידה נסגר כשנה בלבד לאחר הקמתו. מושל המדינה, רון דה-סנטיס, אמר כי המתקן יועד מראש לפעול לתקופת זמן מועטת, עד שיוקמו מתקנים קבועים. לדבריו, דרך המתקן גורשו כ-21 אלף בני אדם: "אין ספק שהוא הפך את פלורידה לבטוחה יותר"
