"זוכרים שבוז'י זכה בנשיאות?": הרשת מגיבה להרכבת הממשלה
ראשי המפלגות בגוש השינוי הגיעו להסכמות במסגרת המגעים להקמת ממשלה. לפי ההסכם, בנט ולפיד יכהנו כראשי ממשלה כשיו"ר ימינה ראשון למשך שנתיים. לפיד: "נעשה ככל יכולתנו כדי לאחד ולחבר". הרשת לא נותרה אדישה ואספנו את התגובות הטובות ביותר
