90 אסירים ביטחוניים שוחררו בפעימה הראשונה: 78 לאיו"ש, 12 למזרח ירושלים
האסירים הביטחוניים שוחררו לאחר הוראה מהדרג המדיני. הם הועלו לאוטובוסים, תושבי יהודה ושומרון הוסעו באמצעות אוטובוסים של הצלב האדום אל מחסום ביתוניא. תושבי מזרח ירושלים הוסעו באוטובוס של השב"ס אל מגרש הרוסים בירושלים ומשם עברו לידי המשטרה
