טרגדיה בנגב: נרדמה ליד מדורה - ונשרפה למוות
תושבת הפזורה הבדואית שבאזור באר שבע נשרפה למוות לאחר שנרדמה ליד מדורה. בני משפחתה שמצאו אותה הזעיקו את צוותי מד"א, שנאלצו לקבוע את מותה

תושבת הפזורה הבדואית שבאזור באר שבע נשרפה למוות לאחר שנרדמה ליד מדורה. בני משפחתה שמצאו אותה הזעיקו את צוותי מד"א, שנאלצו לקבוע את מותה
חיל האוויר החל בהקמת יחידות "מגני הנגב", שיאבטחו את בסיסיו בדרום. גורם בבסיס נבטים: "אנחנו בתוך פזורה של בדואים, וחלקם מתקשים לראות עצמם כחלק מישראל"
לאחר 30 שנה, התייאש עודה סגאירה מהנסיונות לקבל אישורים חוקיים ובנה בית בפזורה הבדואית. המדינה לא התרשמה, הרסה את המבנה, ולא שכחה לזמן אותו לשירות מילואים באותו יום
השוטרים מואשמים שהגיעו למתחם בעיר בו שוהים הבדואים, היכו אותם ושדדו מהם טלפון נייד. כשהבינו שבמקום ישנה מצלמת אבטחה ביקשו מהם להשמיד את הראיות
האישה צעדה בשולי כביש 31, סמוך לישוב חורה, וככל הנראה נפגעה מרכב מסחרי שנמלט מהמקום. המשטרה פתחה בסריקות
לאחר שברוב הפזורה הבדואית לא היתה דרך להתגונן מפני טילים במהלך המבצע, פיקוד העורף החל במיגון. "כשנופל טיל אנחנו מתכופפים"
בפיקוד העורף מודים שלא קיים מיגון מספק באתר הקרווילות בניצן ובפזורה הבדואית. תקלות באזעקה בב"ש: "שיאזינו לרדיו"