המדריך לכותב 20: הכתיבה היא הרפתקה
מעל לכל הטכניקות, החוקים והכללים, הנה הטיפ הכי חשוב לכתיבה שלכם: אל תחששו להיסחף בהרפתקה ואל תשכחו ליהנות. "המדריך לכותב", הטור האחרון
מעל לכל הטכניקות, החוקים והכללים, הנה הטיפ הכי חשוב לכתיבה שלכם: אל תחששו להיסחף בהרפתקה ואל תשכחו ליהנות. "המדריך לכותב", הטור האחרון
לא כל טקסט נועד לפרסום, אבל עצם פעולת הכתיבה יכולה להיות מועילה גם ללא מטרה מוגדרת. עשר דקות ביום של כתיבה אינטואיטיבית ישחררו ויקלפו את השיפוטיות והמחשבות, ויותירו אתכם מפוקסים ומשוחררים לכתיבה יוצרת
אתם מתקדמים עם הסיפור שלכם, אבל חוששים שהוא בורח לכם מבין האצבעות. חזרות לאחור גוררות גל של תיקונים וקווי העלילה מתחילים להסתבך? יש דרכים פשוטות להתמודד עם הגודש
אתם נחושים להמשיך עם הספר שלכם, אבל העלילה נתקעה ללא פתרון? לפעמים, התרופה הכי טובה היא פשוט לחכות למחר. זכרו שהכתיבה היא סוג של מותרות ולכן גם הייאוש יותר נוח
מהי "כתיבה חושית", למה היא כל כך חשובה לקוראי הספר הבא שלכם ואיך גורמים להם לחוות אותו דרך הזיכרונות והתחושות שלהם?
כתיבה היא חלק בלתי נפרד מכם, אבל אתם חוששים להמשיך מכיוון שהיא לא טובה מספיק? האמת הפשוטה היא שאינכם חייבים דין וחשבון לאף אחד. ובסופו של דבר, כשדברים נכתבים מתוך צורך אמיתי, הם לא יכולים לאכזב
מג'נגלים קריירה, ילדים, לימודים ולא מצליחים להגיע לספר שבוער בכם? נסו להתחיל את המסע בצעדים קטנים, שיהפכו בחלוף הזמן לרגעים הטובים ביותר שלכם בשבוע
סיימתם לכתוב וכעת מתחילה הדאגה הגדולה מכולם: לאן ממשיכים מכאן? התשובה תלויה קודם כל באנשים שחשוב לכם שייפגשו עם הספר החדש
הדרך לעומקה של הדמות שלכם עוברת בהורדת המסכות. קלפו ממנה את השגרה, תפסו אותה בסוף יום ארוך שיכורה וקומוניקטיבית ושם תכירו אותה באמת
הקוראים של הספר שלכם מחפשים דמות להיסחף אחריה, כזאת שמגלה להם את כל צדדיה ככל שהעלילה מתקדמת. נכון, כתיבת דמויות עגולות דורשת השקעה, אבל מספיק שתהיה לכם אחת כזאת כדי שכל יתר הדמויות יקבלו משמעות
לפני ההנחיות של סדנאות הכתיבה, לפני ספרי ההדרכה, המחויבות של הכותב היא לקול הייחודי שלו. השיפוצים והשיפורים מגיעים רק אחרי שהחזון שלכם כבר על הדף
הרומן שבו השקעתם מאות שעות עבודה ופתח מחדש את הפצעים העמוקים ביותר שלכם לא יהפוך לרב מכר? אין דבר. הכתיבה עצמה היא כל הרווח שאי פעם תצטרכו
מציאות או דמיון הם עניין של בחירה אישית. אף אחת מהאפשרויות אינה שגויה וכל עוד תשמרו על האמת הפנימית של העולם שבראתם, הקורא יילך אחריכם בטוב וברע
יושבים ומחכים שהמוזות ייגעו בכם כדי להתיישב ולכתוב? אין לכם את הלוקסוס הזה. חלק משגרת כתיבה פורייה ובריאה הוא היתקלות בקשיים והבנה שלהשראה יש רק חלק קטן במוצר הסופי
אם לזוכה הנובל פעמיים ברציפות, ארנסט המינגוויי, לא היתה בעיה לכתוב כל מה שעולה בראש בטיוטה הראשונה, גם לכם אין מה לדאוג. בדיוק בשביל זה קיימות הטיוטה השנייה והשלישית, כדי לשייף את כל האמת והרגש שהצפתם בתחילת הדרך
התחלתם לכתוב את הסיפור שלכם, אבל אז הדאגה לשלומו של הגיבור ממלאת אתכם. האם להישאר נאמנים לדמות האהובה שיצרתם או לתמונה הגדולה? טור הייעוץ שלנו עם התשובות
הסיפור הנכון והמרגש כבר נמצא אצלכם בראש, אבל איתו גם מגיע החשש: מה אם האנשים שעליהם ביססתם את הדמויות שלכם יגלו? טור הייעוץ שלנו עם כל הפתרונות
אתם יצירתיים, הכתובת הראשונה של כל מי שזקוק לטקסט שנון, אבל כשמגיעים לספר שלכם הרעיונות פשוט נעלמים. טור הייעוץ שלנו יגלה לכם כמה קל למצוא אותם
סיפור גדול ומרגש מקנן במוח שלכם ועכשיו אתם מתלבטים: לבנות את הכל מראש או פשוט להתחיל ולראות לאן הכתיבה תיקח אתכם? טור הייעוץ החדש שלנו עם התשובות
מסתובבים כבר שנים עם סיפור שאתם רק צריכים להתיישב ולכתוב אותו? איך עושים את זה באופן הטוב והפורה ביותר? פנו מקום במועדפים לטור ייעוץ חדש