האם זה הפרויקט שיהפוך את הצפון ל"טוסקנה בגליל"?
נסעתם לאחרונה בכביש 90 בגליל העליון וראיתם אתר בנייה נרחב ליד אגמון החולה? מדובר בפרויקט נדל"ן שאפתני בשם "טרמינל ארץ הגליל", שיקום בקיץ הבא ויכיל מלון, ספא, אולם כנסים וכמובן קניון. הבעלים מתכוון להפוך את האזור לפרובנס או טוסקנה. האמנם?
