"בבילון" בנטפליקס ועוד: ארבעה סרטים שכדאי לראות עכשיו (ואחד שלא)
הכישלון המופתי של בראד פיט מגיע לנטפליקס, הלהיט החדש של אלמודובר ועוד. ארבע המלצות צפייה ואזהרה אחת
הכישלון המופתי של בראד פיט מגיע לנטפליקס, הלהיט החדש של אלמודובר ועוד. ארבע המלצות צפייה ואזהרה אחת
"בבילון" הוא סרט על טרגדיה קולנועית שהפך לטרגדיה בעצמו, אבל מדובר ביצירת פאר שראויה למקום בקאנון. בראד פיט ומרגו רובי מדהימים, אבל את ההצגה גונבים שחקן אלמוני והמלחין של הסרט, והבמאי דמיאן שאזל מוכיח סופית שהוא מאסטר
לאחר שכתב סדרות פורצות דרך כמו "סקינס" ולהיטים קולנועיים כמו "פלא", היוצר הבריטי הפורה ג'ק ת'ורן חתום גם על "מועדון בפריז", אחד הפרויקטים השאפתניים עד כה של נטפליקס. בריאיון, הוא מדבר על השינויים שעברה תעשיית הטלוויזיה ועל ההשפעה המכרעת של הוריו
"האדם הראשון", הסרט המדובר עם ריאן גוסלינג כאסטרונאוט ניל ארמסטרונג, הוא הכל חוץ מ"הראשון בבידור". זה סרט קשה, מתיש ומלנכולי, אבל אם מתמסרים לו, נהנים מתנופה קולנועית מפעימה ומסר שאי אפשר לשכוח
אחד מסרטי הדוקו המדהימים של השנים האחרונות, שלל סרטים מסקרנים שלא תהיה הזדמנות נוספת לראותם על מסך גדול, קלאסיקות ואיך אפשר בלי קומדיה על הסכסוך - כל ההמלצות לקראת חגיגת הקולנוע בכרמל, וגם כמה אזהרות
חגיגת הקולנוע באיטליה, שצפויה להיות השנה נוצצת במיוחד, נפתחה בהקרנת הבכורה העולמית של "האדם הראשון", שיתוף הפעולה החדש של הבמאי דמיאן שאזל עם הכוכב ריאן גוסלינג, הפעם כניל ארמסטרונג. כמו מבצע הנחיתה על הירח, גם הסרט התגלה כמרשים אך מתיש
דרמה אדירה בטקס האוסקר: שמו של "לה לה לנד" הוכרז בטעות כזוכה בפרס הסרט הטוב ביותר, אלא שאז התברר ש"אור ירח" הוא הזוכה הגדול. דמיאן שאזל הפך לבמאי הצעיר בהיסטוריה שזוכה בפרס. הסרט האיראני "הסוכן" זכה בפרס הסרט הזר
הרבה לפני שהפכה לפייבוריטית הגדולה לאוסקר, הייתה אמה סטון ילדה חרדתית עם חלומות גדולים. הכשלונות, האכזבות וגם הוויתור על צבע השיער שלה, הובילו אותה לבסוף אל היעד שהציבה לעצמה: לרקוד על גג העולם בעיר הכוכבים
"לה לה לנד" עשה עוד צעד בדרך לאוסקר: דמיאן שאזל קטף גם את פרס גילדת הבמאים. לילה משמח גם ל"זוטרופוליס", "סארו - הדרך הביתה" ו"משחקי הכס"
"לה לה לנד", המיוזיקל המדובר בכיכובם של אמה סטון וראיין גוסלינג, הוא לא רק יצירה מענגת ועשויה לעילא, אלא גם סרט מלנכולי, עמוק ובלתי נשכח, על הפער בין מה שהיה ומה שהיה יכול להיות
לרגל עליית "וויפלאש" המדובר, הבמאי הלוהט דמיאן שאזל מסביר למה חייבים לסבול בשביל ההצלחה ומתי מותר להשתמש בקללות הומופוביות וגזעניות