כניסת Gett לא הצליחה לפתור את בעיית המוניות בנתב"ג. מה כן?
חודש אחרי כניסת Gett לשדה התעופה הנוסעים עדיין מתלוננים על מחסור במוניות ותפעול מסורבל, משרד התחבורה ימליץ על העלאת תעריפים והחברה מקדמת נסיעות שיתופיות כפתרון
חודש אחרי כניסת Gett לשדה התעופה הנוסעים עדיין מתלוננים על מחסור במוניות ותפעול מסורבל, משרד התחבורה ימליץ על העלאת תעריפים והחברה מקדמת נסיעות שיתופיות כפתרון
אפליקציית המוניות התחייבה לפתור את בעיית זמינות המוניות והפקעת המחירים בשדה התעופה, אבל שרת התחבורה מירי רגב מטיילת בהודו במקום לפתור את הבעיה הגדולה שתמשיך להרחיק נהגי מוניות מהשדה
אפליקציית השליחויות הפופולארית Gett Delivery מודיעה על הרחבה משמעותית של שירות שליחויות האקספרס עם למעלה מ-90 יעדים חדשים אליהם היא נכנסת כולל חיפה, אשדוד ובאר שבע במטרה לייצר זמינות של משלוחים כמענה חיוני לאלפי עסקים ברחבי הארץ
Gett מודיעה היום על שיתוף פעולה אסטרטגי עם חברת התחבורה וצי הרכב האמריקנית Curb Mobility, הפועלת ב-65 ערים בארצות הברית. לדברי החברה, מהלך זה מחזק את אחיזתה בשוק המוביליטי בעולם
אפליקציות רבות הפכו לחלק מחיינו בשנת הקורונה, אבל כמה מהן, שהיו חלק מהחיים "הנורמליים" של ערב המגיפה, ניצלו את השנה האחרונה כדי להתרחב - רגע לפני שחזרנו לעשות בהן שימוש יום יומי
התביעה, שאושרה חלקית, הוגשה ע"י לקוחות עסקיים שהתקשרו עם Gett בין 2009-2016 ושנגבו מהם סכומים הגבוהים מהמחירון המוסכם
לאחר שהגיעה לישראל באוקטובר עם שירות המוזיקה, יאנדקס הגיעה להשתלט גם על שוק הזמנת המוניות. החברה שולטת ביד רמה בעולם המוניות ברוסיה, ולכן לאחר השקת יאנדקס מיוזיק לפני כחודשיים, היה צפוי שנראה גם את אפליקציית יאנגו. השירות יחל לפעול בישראל במהלך חודש הבא
המודל העסקי של RAXI, המקשרת בין נהגי מוניות פנויים ללקוחות, עוד לא ברור - והאפליקציה עצמה סובלת מבאגים המאפיינים כל תקופת הרצה. למרות זאת, היזם אבי בר יהודה מתעקש: התוכנה הפשוטה שפיתח היא רק ההתחלה
פעילותה של אפליקציית הזמנת המוניות, שהושקה לפני שנה וחצי, הופסקה בימים האחרונים. מנכ"ל החברה בישראל, משה יעקבי, לא בטוח מי האשם
אפליקציית הנסיעות השיקה בישראל טכנולוגיה שכבר פועלת בניו יורק ובלונדון, המאפשרת לארגונים ולעיריות להפעיל שירותי נסיעה שיתופית באמצעות שאטלים עבור העובדים והתושבים שיתפקדו כמו מוניות שירות. בשלב הראשון הנסיעות יהיו ללא תשלום
עם סיום המכרז של מוניות הדר בנמל התעופה בן גוריון תוכל כל מונית הרשומה כחוק בישראל להעניק שירותים לנוסעים עד להודעה חדשה. רשות שדות התעופה תעמיד גם לרשות הציבור מערך אוטובוסים חינם בשעות העומס ומחסור במוניות
החברה ממשיכה במודל הכלכלה השיתופית "כל אחד יכול להיות שליח" - ובמסגרת השירות החדש תאפשר משלוחים גדולים עד 15 ק"ג בפריסה ארצית 24 שעות, 7 ימים בשבוע. מחיר משלוח יתחיל ב-32 שקלים לק"מ הראשון ו-5 שקלים לכל ק"מ נוסף
הביקור החשאי של יו"ר פולקסוגן עלול להוביל לאקזיט ישראלי במיליארדי אירו. פולקסווגן כבר השקיעה בחברה 300 מיליון דולר . Gett בחרה שלא להגיב
שיתוף פעולה בין דואר ישראל לחברת GETT יאפשר הזמנת שליחות מסניפי הדואר וקבלת החבילה תוך מעקב בזמן אמת במיקום ובפרטי השליח. כמה יעלה השירות החדש?
רק דור העבר מתלהב מחזון הרכב האוטונומי, לדור הצעיר של היום יש שירות מונית
ביזנס אינסיידר דירג 21 אפליקציות ישראליות מבטיחות, כמה ירוויחו חברי הקיבוץ, Wix בדרך לכבוש שוב את הסופרבול וגם את הביקור הבא במוזיאון לא תשכחו. החידושים, הפיתוחים, הגיוסים וכל מה שמעניין בשבוע החולף בהיי-טק הישראלי
Gett מרחיבה את שירות השליחויות שלה ומאפשרת לכל בעל כלי רכב, כולל אופנוע ואופניים חשמליים, להשלים הכנסה ולהצטרף לצוות מערך השליחויות של האפליקציה. יש טיפים
גוגל, שמידע הוא מקור הכנסתה, מוסרת ל"גלובס" נתונים כבר חמש שנים ■ מדוע חברת פולקסווגן הגרמנית מסרבת לחלוק נתונים עם קוראי עיתון עסקים ישראלי?
שר התחבורה ישראל כ"ץ חייב להבטיח לנו ש-Gett אינה מנצלת לרעה את הכוח שצברה
הם על המפה: שירות הזמנת המוניות הפופולרי Gett ישולב בתוך מפות הניווט של גוגל, וכך תהיה אפשרות להזמין מונית ישירות מהמפה. כמו כן, יופיעו גם זמן ההגעה המשוער אל היעד ומחיר הנסיעה
בשורות טובות לנוסעי רכבת ישראל: בשירות משותף חדש עם אפליקציית "גט", ניתן יהיה לחלוק מונית עם נוסעים אחרים בדרך לתחנת הרכבת או ממנה, וכך בעצם לחסוך זמן כסף
שירות Gett XL יאפשר לנוסעים לאירועים יחד להזמין מונית גדולה בלחיצת כפתור באפליקציה ואפילו לחלק את התשלום באשראי בין כל הנוסעים מבלי לשלוף את הארנק או להסתבך עם העודף
אובר חותמת את אחד מסבבי הגיוס הגדולים של השנים האחרונות ■ נגיד קרן ההשקעות הסעודי יצטרף לדירקטוריון החברה ■ ההשקעה הסעודית היא חלק מתוכנית של הממלכה להקטין את תלותה בנפט ולהשקיע בחברות זרות
"Gett מאפשרת לקבוצת פולקסווגן להתרחב מעבר לבעלות על מכוניות אל עולם ניוד צרכנים בזמן אמת", אמר שחר וייסר, מייסד ומנכ"ל החברה
החברה פרסמה מסלולים חדשים לעמלות, המעלים את המחיר שכל נהג מונית משלם לה ב-260 שקלים בממוצע. בתגובה קרא הוועד לשבות היום מ-7:00 ועד 14:00. החברה: "אנחנו הבחירה המשתלמת ביותר". האזינו לשיחה בין נציג החברה לנהג שנותק מהשירות משום שלא בחר מסלול
אם עד עכשיו נאלצתם לבחור מי ישלם על הנסיעה ואחר כך להתחשבן במזומן, פיצ'ר חדש באפליקציית המוניות הפופולרית יאפשר להתחלק בתשלום באשראי באופן אוטומטי
שר התחבורה טוען כי המדינה תידרש לשלם עד כתשעה מיליארד שקלים כפיצוי לנהגי מוניות שייפגעו כתוצאה מהפעלת שירותי תחבורה שיתופית שמציעה חברת Uber. למה בעצם מתנגד משרד התחבורה לשירות שיכול להוזיל את יוקר המחייה. צפו בדיון באולפן וואלה! NEWS
הנהגים של החברה מסבירים איך יכול להיות שלמרות שבאפליקציה של Gett מופיעות המון מוניות סביב האזור המבוקש, אף אחת מהן לא פנויה לקחת אתכם? גם הפעם, מתברר, זה הכל שאלה של כסף
החברה הודיעה ללקוחותיה העסקיים: "לצערנו, בתקופה האחרונה נוצרה מציאות חדשה ופקוקה באזור ת"א וגוש דן בשל עבודות הרכבת הקלה, אשר אינה בשליטתנו ומהווה 'כוח עליון'. את המציאות הלא נעימה הזו חווים הן אתם כלקוחות והן נהגי המוניות"
אם גם לכם יצא לתלוש שערות מהראש בזמן ההמתנה למונית, או שנאלצתם לחזות בדקות חולפות בעת שזמן ההגעה באפליקציה נותר קפוא - אתם לא לבד. על אף התלונות בפייסבוק על רמת השירות של גט טקסי, לדברי המנכ"ל כל תלונה מטופלת וכמאה נהגים נפלטים מהשירות מדי חודש
לאחר שקיבלו פנייה ממתכנת עיוור בן 17, החליטו בחברה להעמיד אותו בראש הפרויקט לסיוע לבעלי לקות ראייה: "האפליקציה הנגישה מהווה פריצת דרך שתאפשר עצמאות מרבית לאנשים עם עיוורון"
מפעילת אפליקציית המוניות משנה את שמה ל-get ומוסיפה שירותים נוספים להזמנה דרך האפליקציה שיגיעו בטווח של כ-10 דקות. צופה קצב הכנסות שנתי של 500 מ' ד' עד דצמבר מהמוניות בלבד
נוסע גט טקסי טוען כי הנהג איים עליו ועל משפחתו בטלפון בגלל ויכוח על נסיעה; הנהג: "הנוסע הוא זה שאיים"; גט טקסי: "חסמנו את הנהג עד לבירור, אם הדברים נכונים הוא לא יעבוד איתנו יותר"
אמצעי התחבורה היחיד שרשם עלייה בפברואר הוא גטקסי, שלמרות שלושת הימים "החסרים", הנסיעות בה לא ירדו ואפילו עלו בשיעור זעיר
חברת המוניות הפופולרית התחילה בשבוע שעבר שירות שמאפשר להזמין נהג שומר שבת עבור הציבור המסורתי והחרדי. עם זאת, פוסט בפייסבוק טוען כי מדובר במהלך שמאפשר להימנע מהזמנת נהגים ערבים: "קומבינה שנועדה לרצות רגשות גזעניים". ב"גט טקסי" דחו זאת בתוקף
25 מתוך 100 הנהגים שיצטרפו לשורותיה באילת יצוידו בכיסאות בטיחות לילדים, חלק משירות Get Kids, שהשיקה החברה לפני חודשיים
שירות המוניות גט טקסי המאפשר הזמנת נסיעה דרך הסמארטפון הושק בעיר אילת. בכך השלימה החברה פריסה ארצית רחבה
גט טקסי פעלה בשלוש השנים האחרונות בבירת אנגליה לונדון, שהיתה גם יעד ההתרחבות הראשון של החברה מחוץ לישראל
אז מה עדיף - אובר או גט טקסי? רחלי רוטנר ואריאל ויסמן יצאו למירוץ אפליקציות זה נגד זו כדי לברר. למה הנהגים של אובר כל כך שונאים את גט טקסי, מי משאיר טיפ על נסיעה ומהי פנטזיית הנקמה של הנהגים?
בג"ץ קבע שגט-טקסי תאסוף משדה התעופה? אז הוא קבע, ובינתיים נותרנו שבויים של התעריפים הגבוהים
דב גילהר ערך ב"לילה כלכלי" ראיון תוקפני עם מנכ"ל uber על שירות חדש ושנוי במחלוקת של החברה. מה שלא הוזכר בראיון הוא שאחיו של גילהר, הוא לא אחר מהלוביסט של המתחרה המרה "גט טקסי". חדשות 10: "אם אנו או דב היינו יודעים זאת היה מתווסף גילוי נאות"
בתמורה להצבת המתקן על גג המונית, תוותר גט טקסי לנהגים על דמי הקופסה בגובה כ-250 שקל לחודש שהיא גובה מהם כיום
הרשות להגבלים עסקיים פנתה באחרונה הן לגט טקסי והן לאובר לקבלת מסמכים כדי לבדוק טענות לפיהן גט טקסי פעלה כדי לחסום את כניסתה של אובר לישראל
uber taxi תיחנך מחר בישראל כאפלייקציה מתחרה לגט טקסי ותחל לפעול בהנחה של 20% ממחירי המונה בארץ
בין המשקיעים: קרן ההשקעות השבדית Vostok Nafta. הגיוס של גט טקסי מגיע חודשיים בדיוק אחרי סבב של המתחרה אובר, שגייסה 1.2 מיליארד דולר לפי שווי של 18.2 מיליארד דולר
אפליקציית המוניות UBER יוצאת לקרב מול 'גט-טקסי'. לא תגבה עמלות נסיעה מהנהגים ולא תתנה רכישת טאבלטים וסמארטפונים
כוחות השוק: בפעם אחרונה שבדקנו, ישראל כ"ץ הוא שר תחבורה שלנו, לא של נהגי מוניות
לדברי החברה "צו ההרחקה לוקה בחוסר סבירות קיצוני ופוגע פגיעה קשה, לא סבירה ולא מידתית בחופש העיסוק של גט טקסי ושל הנהגים המשתמשים באפליקציית גט טקסי"
מונופול בנתב"ג? האם צו ההרחקה שקיבלה גט טקסי מרשות שדות התעופה, המונע ממנה לאסוף נוסעים מהנמל, מנוגד לכללי התחרות ולחוק?
רשות שדות התעופה: "הרשות מגינה על ציבור הנוסעים מ'חאפרים' הפוגעים בתדמית מדינת ישראל ובעיקר בציבור הנוסעים". מנכל גט טקסי: למנהל נתב"ג אינטרס לתמוך בגופים אחרים"