סלפי על הירח: אולי ב-2018
אילון מאסק, בעל חברת "ספייס X" המתמחה בשיגורים לחלל, אמר כי שני מיליונרים הורידו סכום נכבד כדי להיות האזרחים הראשונים שינחתו על הירח, וייתכן שזה יקרה כבר בשנה הבאה. המדענים סקפטיים: "דברים כאלה לוקחים זמן"

אילון מאסק, בעל חברת "ספייס X" המתמחה בשיגורים לחלל, אמר כי שני מיליונרים הורידו סכום נכבד כדי להיות האזרחים הראשונים שינחתו על הירח, וייתכן שזה יקרה כבר בשנה הבאה. המדענים סקפטיים: "דברים כאלה לוקחים זמן"
כולם חשבו שהוא צוחק, כשצייץ על תכניתו לראשונה, אבל נראה שהיזם ואיש החזון שעומד מאחורי תכנית החלל הפרטית והמכונית החשמלית טסלה באמת מתכוון לחפור מנהרה מנמל התעופה למשרד שלו. מעניין מה ייפתח קודם, המנהרה שלו או הרכבת הקלה בת"א
אילון מאסק קנה מעמד אגדי בהיי-טק אבל כישלון החברה שלו שהחריבה לוויין ישראלי - מזכיר שכשרונו הגדול הוא טיפוח תדמית של נער זהב שהכל מצליח לו. קצת כמו אליל אחר, סטיב ג'ובס, בפועל דרכו לתהילה הייתה רצופת כישלונות עד שהגיע למרחק שיגור אחד מפשיטת רגל