לראשונה: נציגות ישראלית בתחרות ה-4A'S
איגוד חברות הפרסום חתם על הסכם שיתוף פעולה עם איגוד הפרסום האמריקאי ה-4A'S, במסגרתו פרסומאי ישראלי ייצג את ישראל בתחרות הקריאייטיב של האיגוד בניו יורק
איגוד חברות הפרסום חתם על הסכם שיתוף פעולה עם איגוד הפרסום האמריקאי ה-4A'S, במסגרתו פרסומאי ישראלי ייצג את ישראל בתחרות הקריאייטיב של האיגוד בניו יורק
ענף הפרסום המקומי חווה שנה קשה. משרדי הפרסום הבינוניים, שמצבם הוא הפגיע ביותר, מקיימים מאחורי הקלעים שיחות רבות הבוחנות מיזוגים, שיתופי-פעולה ורכישות