נתניהו וליברמן בירכו על מכתב הסנאטורים לאו"ם: "הוכחה לידידות העמוקה"
ראש הממשלה ושר הביטחון הודו למאה חברי הסנאט האמריקני על שיגור המכתב הקורא למזכ"ל האו"ם לפעול להפסקת המתקפות וההטיה נגד ישראל בארגון הבינלאומי. השגריר דנון: "זו עמידה לצד האמת והצדק, יש לשים סוף ליחס המעוות של האו"ם"
