חברות הענק ימלאו את הארנק?
השלכה ראשונה של ההחלטה למיסוי ענקיות הטכנולוגיה: שר האוצר אביגדור ליברמן, הכריז כי מדינת ישראל מאשרת את הצטרפותה למתווה מיסוי הכלכלה הדיגיטלית של ה-OECD, בשיתוף ה-G20. "המתווים החדשים יאפשרו למדינת ישראל לקבל הכנסות מחברות הענק"
