על רקע המלחמה: הציבור חוזר לרדיו - ובגדול
על פי סקר TGI לחציון הראשון של 2024, תחנות הרדיו של כאן מזנקות. ברדיו האזורי 103fm ממשיכה ליישר קו עם התחנות הציבוריות ואקו 99 שוברת שיאים היסטוריים
על פי סקר TGI לחציון הראשון של 2024, תחנות הרדיו של כאן מזנקות. ברדיו האזורי 103fm ממשיכה ליישר קו עם התחנות הציבוריות ואקו 99 שוברת שיאים היסטוריים
נתוני סקר TGI מגלים כי חלה ירידה מתמשכת באחוזי ההאזנה לגלגלצ בשנים האחרונות, ובנוסף כאן ב' עוברת את גל"צ לראשונה מאז 2015. מהנתונים עולה עוד כי "ישראל היום" הוא העיתון הנקרא ביותר בימי חול, בעוד "ידיעות אחרונות" הוא הפופולרי ביותר בסופי שבוע
ההפתעה הכי גדולה בסקר TGI נוגעת לנתוני הרדיו - שם התברר כי אלדד קובלנץ צדק ותחנות 88 ורשת ג' החדשה התחזקו משמעותית, למרות מחאת המאזינים. בגזרת העיתונות, "הארץ" הוא עיתון היחיד שעלה, ו"ידיעות אחרונות" חזר להוביל על "ישראל היום" בסופ"ש
בדוכנים השונים ימכרו החל מעתה את עיתון "ידיעות אחרונות" במהדורה מצומצמת יותר עם סיכה אחת בשונה מהגרסה המורחבת עם המוספים המופרדים המחולקת למנויים, שבה לא צפויים שינויים בטווח הנראה לעין
נתוני TGI שפורסמו אתמול הראו שרשת ב' היא תחנת האקטואליה המואזנת ביותר, אבל הנתונים שלא הופצו לתקשורת מגלים מהפך בקרב על המשבצת המבוקשת ביותר ברדיו: יומן הבוקר
ישראל היום נותר מעל ידיעות בימי החול וגם מתחזק בסוף השבוע. העיתונים הכלכליים גדלים עם המחאה החברתית וגלגלצ היא עדיין המואזנת: סיכום נתוני 2011 ב-TGI
העיתון המודיע במקום השני. "במשפחה" הוא השבועון בעל החשיפה הגבוהה ביותר. עליה של עשרה אחוזים בהאזנה לרדיו קול ברמה שמשתווה לרדיו "קול חי"
נתוני ה-TGI של תכניות האקטואליה בקול ישראל ובגלי צה"ל שהגיעו לידי וואלה! ברנז'ה מראים על עליה בהאזנה לרוב התכניות. ירון דקל מזנק
התחנה האזורית בשרון רושמת עליה של 50% בחשיפה ל-5.7%. גלגלצ היא התחנה הארצית המובילה עם חשיפה של 28.5%. גלי צה"ל מתחזקת
התחזקות בשיעורי החשיפה לישראל היום וידיעות אחרונות. החשיפה של מעריב יורדת בכ-10% וזו של הארץ בכ-15%. ידיעות אחרונות ממשיך לשלוט בסוף השבוע עם שיעור חשיפה של 44.3%
בכירים בתעשיית הפרסום והעיתונות מפרשנים את המגמה הנובעת מנתוני ה-TGI, מסבירים את המשמעויות ומנחשים לאן כל העסק הולך מכאן והלאה
אחרי המהפך בסקר הקודם, "ישראל היום" מגדיל את הפער מ-"ידיעות אחרונות" בחציון השני של 2010 בחשיפה לעיתון היומי - 37.4% לחינמון של אדלסון, 34.9% לעיתון של מוזס
בישראל היום כינסו את העובדים להרמת כוסית לכבוד ההצלחה ב-TGI, במעריב וידיעות התעלמו מהנתונים הלא מחמיאים ובהארץ מדברים על סטייה סטטיסטית. ומה אומרים הפרסומאים? ספק אם תהיה השפעה מיידית על מחירי הפרסום
גלגלצ היא התחנה הארצית המואזנת ביותר. רדיו ללא הפסקה היא התחנה המואזנת ביותר באזור המרכז עם 9.3%, רדיו תל אביב נחלשת מ-3.3% ל-2.5%.
שיעור החשיפה לחינמון עומד בחציון הראשון של 2010 על 35.2%, זאת לעומת שיעור החשיפה של ידיעות אחרונות העומד על 34.9% ולראשונה מזה שנים רבות הוא אינו העיתון המוביל במדינה
התהיות של סימה קדמון, האיידול של ארי שביט המתמטיקה של ידיעות אחרונות והאח גדול של מוסף אחד, שהוא פח גדול של מוסף אחר. סוף השבוע של עמית הרמן
החשיפה לעיתון עומדת על 26.8% והוא היחיד מבין העיתונים היומיים שהתחזק. חברת סינגל סורס, מבצעת הסקר: "שוק התקשורת שמר השנה על יציבות"
כך עולה מסקר דן אנד ברדסטריט. אם כל הפיצריות הנמצאות בסיכון ייסגרו, כ-5,000 עובדים יישלחו הביתה. מחזור ענף הפיצריות בישראל הוא כ-400 מיליון שקל בשנה
ידיעות אחרונות הוא היומון היחיד שרושם ירידה בחשיפה במחצית הראשונה של 2009.
השבועון "משפחה" זוכה לחשיפה הגדולה ביותר בסופי שבוע. על פי הסקר זוכה תחנת הרדיו האזורי קול חי ל-31% האזנה
בחצי השנה האחרונה עלתה החשיפה לשלושת עיתוני החינם. העיתונים היומיים בתשלום רושמים ירידה בסקר השנתי. בחצי השנה האחרונה גלובס והארץ מתחזקים
החשיפה הממוצעת לעיתון עומדת על 20%. ידיעות ואחרונות ומעריב רושמים ירידה לעומת הסקר אשתקד, הארץ עולה
בניגוד לתופעה שאיפיינה את החדירה של "ישראלי", החדירה המסיבית של "ישראל היום" לא גרמה לעלייה בקריאת העיתונים היומיים
מגזין TheMarker הגדיל את חשיפתו ב-39%, "ידיעות אחרונות" נחלש ב-3.5%. חדירה יפה של 15% ל"ישראל היום"