קול ברמה: קמפיין של שפ"מ נכנס ל'ארכייב'
"תברח למציאות", הקמפיין של משרד הפרסום Y&R ישראל עבור רשת ב' ושפ"מ, אשר הציג את הסיפורים החדשותיים העכשוויים, נכנס למגזין הפרסום המודפס הנחשב בעולם
"תברח למציאות", הקמפיין של משרד הפרסום Y&R ישראל עבור רשת ב' ושפ"מ, אשר הציג את הסיפורים החדשותיים העכשוויים, נכנס למגזין הפרסום המודפס הנחשב בעולם
הוועד המנהל החליט להפסיק את ההתקשרות הבלעדית עם שפ"ם. זכיין אחד ימכור פרסום ברשתות המוזיקה ורשת א', זכיין אחר ברשת ב' ועוד שלושה זכיינים ימכרו פרסום למגזרים השונים