אמנות השיווק: איך לצאת מהקונכיה ולהתחיל לשווק את היצירות שלכם לעולם
ההבדל בין מוסיקאי אנונימי לאמן מוכר עובר ביכולת הקידום העצמי שלו, אז איך עושים את זה מבלי להתפשר על האותנטיות? שיר אלוני מסבירה
ההבדל בין מוסיקאי אנונימי לאמן מוכר עובר ביכולת הקידום העצמי שלו, אז איך עושים את זה מבלי להתפשר על האותנטיות? שיר אלוני מסבירה
כדי לאזן בין חיים לעבודה צריך לדעת לערבב ביזנס ופלז'ר, אומר איש הפרסום שהפך לאמן בינלאומי, גיל גורן. במסעו האמנותי לאורך כביש 66 ההיסטורי הוא מדביק כרזות על מבנים נטושים, מצייר על חלקי מכוניות ישנים, וקורא להמונים לעצור רגע ולהתבונן
במה שונה התפיסה שלנו מהמציאות עצמה? איש הפרסום שהפך לאמן בינלאומי, גיל גורן, ואיש האקסטרים נבות ברונובסקי, יצאו למסע אמנותי לאורך כביש 66 ההיסטורי כדי להתבונן לחיים בלבן של העיניים
אסף מור, סמנכ"ל השיווק והמכירות של קבוצת זאפה, זכה בתואר "איש השיווק" (זו הפעם השנייה בקריירה), בזכות מהלך שאף אחד לא צפה בתקופת הקורונה, דווקא בהיעדר המרכיב המרכזי אליו מוזיקאים, אמנים וכל מי שמופיע (וגם אנשי שיווק) מכוונים - קהל. סיפור על ערך ויצירתיות.