"הילדים רק רצו לישון": אב מחולון טוען כי ילדיו פיתחו תסמינים חריגים של עייפות לאחר שאכלו מפרינוק
אלירן סיפר ששני ילדיו, בני שנה ושנתיים, סבלו במשך ימים מתסמינים חריגים של ישנוניות קיצונית לאחר שאכלו ממחית הפירות "פרינוק" באופן קבוע. הוא סיפר שמשהו בהתנהגות שלהם לא היה רגיל, הם היו ישנוניים בטירוף. "ברגע שהפסקנו להביא להם את המוצר, המצב השתפר", אמר
