ניידות בשעת חירום: למה רכב חשמלי עדיף
דווקא לרכב חשמלי יש כמה יתרונות חשובים בשעת חירום: הטעינה הזמינה בחנייה הפרטית והאפשרות להפעיל מכשירים ביתיים מהסוללה בהפסקות חשמל
דווקא לרכב חשמלי יש כמה יתרונות חשובים בשעת חירום: הטעינה הזמינה בחנייה הפרטית והאפשרות להפעיל מכשירים ביתיים מהסוללה בהפסקות חשמל
מכירות החשמליות בהאטה, אבל שוק הטעינה רותח: הרווחיות עולה וקרסו מוטורס מנהלת מו"מ לרכישת 50% מסונול EVI. יובל אלעזר, מנכ"ל סונול EVI, מסביר למה הוא אופטימי, מבקש מהמדינה לא להפריע, וחושף פתרון שימנע מרכבי בנזין לתפוס עמדות טעינה לחשמליות
ZEN ENERGY מורידה בחדות את מחירי הטעינה ברשת שלה ב-22% והופכת לזולה בישראל לרוב הנהגים. בשוק שמתאפיין בפערי מחירים גדולים ובסירוב של משרד האנרגיה לטפל בהם, האם נראה כעת מלחמת מחירים?
יבואנית זיקר משיקה רשת עם פריסה ראשונה של 5 אתרים, בעוצמה של 180 קילוואט. מה ההבדל הדרמטי בינה לבין הרשת של טסלה, וכמה היא תהיה זולה יחסית למתחרות?
בניגוד לבנזין, אין בישראל פיקוח על מחירי הטעינה לרכב החשמלי. התוצאה: רוב חברות הטעינה ניצלו את העלאת המע"מ להזניק את התעריפים הרבה מעבר לשיעור עליית המדד