סנטרל סוכנויות בשיתוף Smart, הכתבה הופקה בידי מחלקת שיתופי פעולה מסחריים של וואלה בהשתתפות מימונית של גורם חיצוני ופורסמה לאחר עריכה עיתונאית.
סנטרל סוכנויות מחזירה את אמון הלקוחות בענף הרכב בישראל
ענף הרכב בישראל סובל מתדמית בעייתית, ורבים חוששים לרכוש רכב מסוכנות שאינם מכירים מחשש לחוסר אמינות ולחוסר כתובת במקרה של בעיה. סנטרל סוכנויות, מהוותיקות בענף, שוברת את הסטיגמה לאחר שבנתה את שמה בדיוק על מה שחסר כל כך בענף. אמינות, שקיפות ויחס אישי
