בתוך אי הוודאות הגלובלית: כיצד לנהל אבטחת סייבר ושירותי ענן
איומי סייבר כבר אינם מדע בדיוני אלא חלק מהמציאות היומיומית של ארגונים בכל גודל. אז איך נערכים למתקפה הבאה ושומרים על המשכיות העסק?
איומי סייבר כבר אינם מדע בדיוני אלא חלק מהמציאות היומיומית של ארגונים בכל גודל. אז איך נערכים למתקפה הבאה ושומרים על המשכיות העסק?
תיקון חדש לחוק הגנת הפרטיות בישראל עבר בכנסת, במטרה לשפר את ההגנה על המידע האישי של אזרחי ישראל. מה בדיוק אומר התיקון, וכיצד נדרשות החברות להיערך לקראתו?
בעידן המידע, התוכן הוא כבר לא המלך אלא מי שיודע לנהל אותו. כמות המידע האינסופית עמה נאלצים חברות וארגונים להתמודד יצרה תחום חדש: אינטגרציית מידע באמצעות בינה מלאכותית, המסדרת ומארגנת את המידע בדרכים חדשות
במשך שנים התרגלו חברות וארגונים לעבוד עם מערכות ERP, CRM ועוד. לפתע, מגיעה הבינה המלאכותית ומציעה עוד ועוד פיצ'רים ותובנות חדשות שטורפות את הקלפים. כיצד יגיב השוק לשינויים והאם מערכות הניהול הן נחלת העבר?
אחרי שכבשה את עולמות ההייטק, הרפואה, הפיננסים והחקלאות, העסקים הקטנים שהיו עד כה רחוקים מהרדאר נכנסים גם הם לתוך הבועה המלאכותית של ה-AI והעתיד נראה מבטיח
הפריצה מתמקדת במשרדי מהנדסים, יועצי מס ועורכי דין. בין המסמכים שהודלפו - תעודות זהות, ניירת ממשרדי עורכי דין, המחאות, דוחות כספיים, ועוד.
לכאורה מאפשר החוק את האזרח להימנע מחשיפת פרטי האשראי שלו בפני הגורמים המלווים. אבל האם בפועל ניתן להגן על המידע האישי הנאסף במאגר זה?
תעשייה שלמה התפתחה סביב הסחר בפרטים האישיים שלנו, וכיום ישנן לא מעט דרכים פשוטות לקנות רשימות של מיילים וטלפונים - בעיקר באמצעות מועדוני לקוחות ואפליקציות. החדשות הטובות: יש דרך לשמור על הפרטיות שלכם. המדריך המלא
מבקר המדינה מותח ביקורת חריפה על אבטחת המבנה בו נמצאים שרתי מערכת "ממשל זמין" בירושלים, כך שזמינות המידע לציבור יכולה להיפגע. הוא גם קורא לתקן את חוק מאגרי המידע