כלכלה שיתופית? הפרילנסרים בפייבר לא ציפו למהלך הזה
לראשונה בתעשייה: פייבר מכריזה על תוכנית מניות ייחודית לפרילנסרים מובילים בפלטפורמה שתעניק להם חלק בהצלחתה העתידית של החברה, לצד שורה של חידושים פורצי דרך
לראשונה בתעשייה: פייבר מכריזה על תוכנית מניות ייחודית לפרילנסרים מובילים בפלטפורמה שתעניק להם חלק בהצלחתה העתידית של החברה, לצד שורה של חידושים פורצי דרך
בית הדין לעבודה הכיר בכך שכלכלה שיתופית אינה יוצרת בהכרח יחסי עבודה. איך זה ישפיע עליכם?
בשיתוף WeBiz, הכתבה הופקה בידי מחלקת שיתופי פעולה מסחריים של וואלה בהשתתפות מימונית של גורם חיצוני ופורסמה לאחר עריכה עיתונאית.
עולם העסקים משתנה בקצב מסחרר וכיום חלק מההצלחה מתחילה קודם כל במיתוג אישי, תדמית חיצונית ונראות אטרקטיבית וחדשנית. מי שהבינו את הקונספט החדש ובנו מעטפת כוללת ששינתה את כללי המשחק בעולם העסקים המקומי הם WeBiz
רשות המסים מתעתדת לדרוש מחברות כמו Airbnb לגבות עבורה את המס ממשכירים. הכוונה מבורכת אך צעד כזה עלול לגרום ליותר נזק מתועלת. אז איך כדאי לגבות את המס?
שוק התחבורה השיתופית מתפתח ברחבי העולם, ועל פי ההערכות צפוי לייצר הכנסות של 335 מיליארד דולר עד שנת 2025. כיצד ייתכן שבעוד אפילו במדינות מזרח אסיה מפתחים אפליקציות שיתופיות דווקא בישראל הטכנולוגית הולכים אחורה? דעה
פחות מוניות, פחות הזדמנויות לנהגים, נסיעות יקרות יותר ועלייה במספר תאונות הדרכים. הרגולציה בישראל מונעת שירותי כלכלה שיתופית - ופוגעת בכולנו
שירותי שיתוף הנסיעות גייסו מתחילת השנה קרוב ל-9 מיליארד דולר ומתרחבים בקצב מסחרר ברחבי העולם. ומה אצלנו? קיפאון בחסות משרד התחבורה
"הכלכלה השיתופית" שנכנסה לחיינו בשנים האחרונות ובאה לידי ביטוי באתרים כמו eBay, ו-airBnB, צועדת לעבר השלב ההתפתחותי הבא שלה והוא כבר הרבה יותר מסעיר: חוזרים לשיטה הבדוקה של "מיטה חמה" בצבא
תעשיית הכלכלה השיתופית שנשענת על חברות כמו Airbnb, אובר ו- CAR2GO צפויה להגדיל את הכנסותיה פי 22 בתוך עשור, לכדי 335 מיליארד דולר בשנה. הצעירים כבר אימצו את המודל הכלכלי החדש, שמאיים לשנות בעתיד את הדרך שבה אנחנו צורכים