שיא של פולו-אפים: מה שווי החשיפה התקשורתית של פרשת אייל גולן
עד כמה אייל גולן לא העריך נכון את הסערה שתעורר פתיחת הפרשה שלו מחדש בכאן 11? - אפשר לראות בנתונים המטורפים שהפיקה עבור וואלה יפעת מחקרי מדיה. והסוף נראה רחוק
עד כמה אייל גולן לא העריך נכון את הסערה שתעורר פתיחת הפרשה שלו מחדש בכאן 11? - אפשר לראות בנתונים המטורפים שהפיקה עבור וואלה יפעת מחקרי מדיה. והסוף נראה רחוק
דוח שהגיע לידי וואלה! ברנז'ה חושף חברות שפרסמו במיליוני שקלים בקשת 12 ורשת 13 - בזמן שלא השקיעו שקל בערוץ. בין המותגים: פרוקטר & גמבל, קבוצת קרסו, הפניקס, תנובה, טבע, מקס ואחרים. חברות גדולות אחרות שכן פרסמו, עשו זאת לעיתים בסכומים זניחים
מדד "דיבור פוליטי" לנובמבר של וואלה! ברנז'ה ויפעת מחקרי מדיה: רה"מ לשעבר נתניהו יורד לראשונה למקום השלישי בגלל עליה במספר ההופעות של שר החוץ לפיד. את המקום השני מספסלי האופוזיציה כובש חבר כנסת מפתיע
בדיקה שערכה יפעת מחקרי מדיה עבור וואלה ברנז'ה חושפת במספרים את מה שכבר נראה די ברור - מצב בטחוני בעייתי מועיל לראש ממשלת ישראל לא רק בסקרים, אלא גם ובעיקר בקביעת סדר היום התקשורתי. הנה הנתונים
בניגוד להאשמות של רה"מ נתניהו בסופ"ש האחרון, ביקור ראש ממשלת יפן בישראל זכה לסיקור בכלי התקשורת הישראלים - כך עולה מבדיקה של יפעת מחקרי מדיה. גם כשביקר בדרום אמריקה, טען נתניהו שלא סוקר בתקשורת הישראלית - ולא ממש דייק
בחינה של נושאי הסיקור סביבם הופיעו הדוברים הערבים בשנה האחרונה, מלמדת כי שלושת הנושאים המרכזיים ביותר, המהווים יחדיו 48% מכלל נושאי הסיקור, עוסקים כולם בהיבטים שליליים באופיים. וגם, באיזה תכניות תראו הכי הרבה ערבים ואיפה לא תראו בכלל?
לידיעת רולניק: מבדיקה שערכה "יפעת" עולה כי מחצית מהסיקור התקשורתי במתווה הגז נוטה נגד המתווה, 18% מהכתבות הביעו תמיכה במתווה ו-36% מהסיקור מאוזן או אינפורמטיבי. ומי מנצח בכמות האזכורים בתקשורת - נתניהו או יחימוביץ'?
בדיקת יפעת מחקרי מדיה מגלה כי החיקוי של אראל סג"ל, שגרר פתיחת הליך הפרה מצד מועצת הכבלים והלוויין, זכה ל-72 אייטמים בתקשורת ו-1800 פוסטים ברשתות החברתיות
הבוקר הודיע עיתון הארץ לקוראיו כי בעקבות ירידה בהכנסות מפרסום בשנה החולפת, החל מהחודש הבא הקוראים ישלמו יותר. עמוס שוקן מסביר לוואלה ברנז'ה מה עומד מאחורי הצעד החריג
"יפעת מחקרי מדיה" בחנה עבור וואלה! ברנז'ה במהלך קמפיין הבחירות את היקף החשיפה התקשורתית של המפלגות, המועמדים והאג'נדות. מי קיבל כתף קרה, ומי צריך להגיד לנו תודה?
שווי החשיפה התקשורתית לה זוכה מאיה בוסקילה מאז נכנסה לבית "האח הגדול" עומד על פי יפעת מחקרי מדיה על 103 אלף שקל
לבני הובילה בסיקור החיובי בתקופת הפריימריז, ברק שלט בכותרות בימי המלחמה בדרום. נתניהו שיקם עצמו, אך נחלש לקראת הסוף
יו"ר העבודה אהוד ברק זוכה לסיקור תקשורתי חיובי בשבוע האחרון, בקרב הרשימות לכנסת מובילה הליכוד עם 24 כותרות חיוביות
יושב ראש קבוצת IDB הוא חביב התקשורת הישראלית ל-2008. ארקדי גאידמק לראשונה מחוץ לדרוג, גוגל היא החברה המובילה
שרת החוץ זוכה לסיקור הרב ביותר בעיתונים היומיים. מבין ארבעת המועמדים. דיכטר שיאן ההופעות בטלוויזיה וברדיו