"קשת ורשת מונופול"; בערוץ 14 מסירים את הכפפות במלחמה על הרייטינג
במכתב שהוציאה הנהלת הערוץ לרשות לתחרות והגיע לידי וואלה! ברנז'ה, היא דורשת שזו תבחן האם קשת ורשת "מנצלות לרעה את מעמדן בשוק הפרסום". עוד דורשים בערוץ כי ועדת המדרוג תפוקח ע"י המדינה
במכתב שהוציאה הנהלת הערוץ לרשות לתחרות והגיע לידי וואלה! ברנז'ה, היא דורשת שזו תבחן האם קשת ורשת "מנצלות לרעה את מעמדן בשוק הפרסום". עוד דורשים בערוץ כי ועדת המדרוג תפוקח ע"י המדינה
ועדת המדרוג באינטרנט, הנמצאת בתהליך של פירוק, הגישה נגד נענע10 תביעה בטענה כי הותירו אחריהם חוב של כ-50 אלף ש"ח. גורם באתר: "הגענו עמם להסדר חוב"
הוועדה למדרוג מפרסמת היום לראשונה את תוצאות מדידת הגלישה לאתרי האינטרנט הגדולים ממכשירים ניידים, מהן עולה כי וואלה! מוביל. בנתוני הגלישה הכלליים: אין שינוי בצמרת
אחרי וואלה! ברשימה מופיעים ynet, מאקו, תפוז ונענע10. מגמת העלייה של הארץ מהחודש שעבר נבלמה והפער בינו לבין nrg מתרחב. בווידאו: אחרי וואלה!, מאקו עוקף את ynet
אחרי וואלה! מופיעים ברשימה ynet, מאקו, תפוז ונענע10. אתר "הארץ" שהחודש הראשון עם חומת התשלום הביא לצניחה בהיקף הגלישה בו - מתאושש. גם אתר NRG ממשיך את מגמת העליה
אחרי וואלה! מופיע ברשימה ynet, ואחריהם - מאקו, תפוז ונענע10. אתר הארץ ואתר nrg צמודים: 620 אלף גולשים ל-NRG אשר עוקף את "הארץ" ב-8,000 גולשים
וואלה! זוכה ל-48.7% חשיפה. אחריו ברשימה: ynet, מאקו, תפוז ונענע10. אתר "הארץ" מתחזק ולראשונה עוקף את nrg של מעריב
הוועדה למדרוג באינטרנט יחד עם האתרים הגדולים, ביקשו להוכיח למפרסמים באמצעות קמפיין אינטרנט המבוסס על דמות אנונימית בשם אולג פטרושקה - קמפיין אפקטיבי מהו
וואלה! זוכה ל-48.3% חשיפה. אחריו ברשימה: ynet, מאקו, תפוז ונענע10. בניגוד לסקר TIM, אתר NRG של מעריב דווקא עולה ברמת החשיפה
וואלה! זוכה ל-47.5% חשיפה. אחריו ברשימה: ynet, מאקו, תפוז ונענע10. לראשונה כוללת המדידה גם נתונים על מספר הגולשים היומי
וואלה! עולה ל-49.2% חשיפה, בפער של 7% מהמקום השני. אחריו ברשימה: ynet, מאקו, תפוז ונענע10. בגזרת הספורט: אתר ONE יורד אך מוביל
וואלה! זוכה ל-47% חשיפה. אחריו ברשימה: ynet, מאקו, תפוז ונענע10. מבין האתרים הכלכליים המוביל הוא "דה-מרקר" עם נתון של 12%. בגזרת הספורט: ONE שומר על הפער מספורט5
וואלה! זוכה ל-48% חשיפה. אחריו ברשימה: ynet, מאקו, נענע10 ותפוז. לעשרת הגדולים נכנס החודש אתר fxp שזו המדידה הראשונה שלו עם 16% חשיפה
וואלה! זוכה ל-48% חשיפה. אחריו ברשימה: ynet, מאקו, נענע10 ותפוז. גם בדירוג הקבוצות מובילה קבוצת וואלה! על זו של ynet בהפרש משמעותי
שגיא סטוניס, ששימש כמנכ"ל הוועדה בארבע השנים האחרונות והיה אחראי על הקמת המערך התפעולי עד לתחילת המדידה ולניהולה בפועל, פורש לעסקיו הפרטיים אחרי ארבע שנים בתפקיד