נתוני ועדת המדרוג באינטרנט ליולי 2013: וואלה! האתר הישראלי המוביל - גם במובייל
הוועדה למדרוג מפרסמת היום לראשונה את תוצאות מדידת הגלישה לאתרי האינטרנט הגדולים ממכשירים ניידים, מהן עולה כי וואלה! מוביל. בנתוני הגלישה הכלליים: אין שינוי בצמרת
הוועדה למדרוג מפרסמת היום לראשונה את תוצאות מדידת הגלישה לאתרי האינטרנט הגדולים ממכשירים ניידים, מהן עולה כי וואלה! מוביל. בנתוני הגלישה הכלליים: אין שינוי בצמרת
אחרי וואלה! ברשימה מופיעים ynet, מאקו, תפוז ונענע10. מגמת העלייה של הארץ מהחודש שעבר נבלמה והפער בינו לבין nrg מתרחב. בווידאו: אחרי וואלה!, מאקו עוקף את ynet
אחרי וואלה! מופיעים ברשימה ynet, מאקו, תפוז ונענע10. אתר "הארץ" שהחודש הראשון עם חומת התשלום הביא לצניחה בהיקף הגלישה בו - מתאושש. גם אתר NRG ממשיך את מגמת העליה
אחרי וואלה! מופיע ברשימה ynet, ואחריהם - מאקו, תפוז ונענע10. אתר הארץ ואתר nrg צמודים: 620 אלף גולשים ל-NRG אשר עוקף את "הארץ" ב-8,000 גולשים
הוועדה למדרוג באינטרנט מפרסמת היום לראשונה את תוצאות מדידת הווידאו באינטרנט בישראל, מהן עולה כי וואלה! מוביל בפער גדול. באשר להיקפי הגלישה הכלליים: אין שינוי בצמרת
תוך שנה עלה מספר הגולשים מהטאבלט מנתון של 12% בסוף שנת 2011 ל-22% כעת. עוד עולה מהסקר כי הפעילות הנפוצה ביותר באינטרנט בישראל היא ברשתות החברתיות
וואלה! זוכה ל-48.7% חשיפה. אחריו ברשימה: ynet, מאקו, תפוז ונענע10. אתר "הארץ" מתחזק ולראשונה עוקף את nrg של מעריב
וואלה! זוכה ל-48.3% חשיפה. אחריו ברשימה: ynet, מאקו, תפוז ונענע10. בניגוד לסקר TIM, אתר NRG של מעריב דווקא עולה ברמת החשיפה
וואלה! זוכה ל-47.5% חשיפה. אחריו ברשימה: ynet, מאקו, תפוז ונענע10. לראשונה כוללת המדידה גם נתונים על מספר הגולשים היומי
וואלה! עולה ל-49.2% חשיפה, בפער של 7% מהמקום השני. אחריו ברשימה: ynet, מאקו, תפוז ונענע10. בגזרת הספורט: אתר ONE יורד אך מוביל
וואלה! זוכה ל-47% חשיפה. אחריו ברשימה: ynet, מאקו, תפוז ונענע10. מבין האתרים הכלכליים המוביל הוא "דה-מרקר" עם נתון של 12%. בגזרת הספורט: ONE שומר על הפער מספורט5
וואלה! זוכה ל-48% חשיפה. אחריו ברשימה: ynet, מאקו, נענע10 ותפוז. גם בדירוג הקבוצות מובילה קבוצת וואלה! על זו של ynet בהפרש משמעותי
וואלה! זוכה ל-48.3% חשיפה. אחריו ברשימה: ynet, מאקו, תפוז ונענע10. גם בדירוג הקבוצות מובילה קבוצת וואלה! על זו של ynet בהפרש משמעותי
וואלה! זוכה ללמעלה מ-50% חשיפה. אחריו ברשימה: ווינט, מאקו, ו-nana10, שלראשונה עוקף את תפוז. עוד עולה מהנתונים: במרכז מתעניינים בכלכלה ואוכל, בצפון בספורט וחדשות
2.5 מיליון איש, כ-50% מסך הגולשים, נכנסו לאתר בדצמבר. וואלה! מוביל גם על פי נתוני גוגל טרנדס. יד 2, שנמדד לראשונה, הוא הלוח הגדול בישראל עם מיליון גולשים בחודש.
לוואלה! 2.5 מיליון גולשים בחודש, 50% מסך הגולשים בישראל. וואלה! מוביל גם בזמן השהיה ומספר הדפים הנצפים. תפוז מפתיע במקום השלישי, לפני מאקו ונענע10