התוכנית לביטול התייקרות ביטוח החובה לאופנועים
הממונה על הביטוח ומשרד המשפטים במירוץ נגד הזמן לאזן את ההתייקרות ביולי עם סעיפי הנחות חדשים בפוליסה, שלפי ההערכות יורידו את התעריפים בחזרה בכ-10%. מה מתוכנן ומתי זה יקרה
הממונה על הביטוח ומשרד המשפטים במירוץ נגד הזמן לאזן את ההתייקרות ביולי עם סעיפי הנחות חדשים בפוליסה, שלפי ההערכות יורידו את התעריפים בחזרה בכ-10%. מה מתוכנן ומתי זה יקרה
למרות שכבר היום 50% מהרוכבים נוסעים ללא ביטוח חובה, מיולי ישלם רוכב צעיר 7,000 שקל בשנה לקטנוע 125 סמ"ק. ביטוח כלי 300 סמ"ק ומעלה יתייקר עוד יותר
הייתם מעורבים בתאונת דרכים? כך תתנהלו בצורה נכונה מול חברות הביטוח
בן ה-17 שנפגע מרכב בו לנהג לא היה ביטוח חובה סובל כבר יותר משנתיים מפגיעות ונמצא בהליך שיקום ארוך וטיפולים פסיכיאטריים. כעת הוא תובע את קרן הפיצויים של המדינה במיליונים
בעקבות חוק ההסדרים החדש, החל משנת 2023 נשלם כולנו יותר על ביטוח החובה לרכב. הסיבה? המוסד לביטוח לאומי "ויתר" על מאות מיליוני שקלים לחברות הביטוח ואלו נדרשות להשיב אותם
כל נהג בישראל חייב לעשות ביטוח חובה, אולם כדי להיות רגועים באמת, במקרה של תאונה, אסון טבע, גניבה ועוד - מומלץ מאוד להצטייד גם בביטוח מקיף. הנה כמה דברים שפשוט חייבים לדעת בנושא
אחת הדילמות עמה מתמודדים לא מעט משקי בית בימים אלו היא האם כדאי לוותר על רכב שני, בתקופה שממילא כמעט ולא משתמשים בו ולכן חשוב שתדעו איך מוזילים עלויות ביטוח של רכב שלא יוצא מהחניה
עם החזרה לשגרה, חוזרים לכביש גם העומסים ואיתם הפתרון של כלים דו גלגליים. אבל הפעם, יותר מאשר בעבר, רבים מהרוכבים יעשו את זה בלי ביטוח חובה, קשה להאשים אותם
כל בעל רכב מחוייב לרכוש פוליסת ביטוח חובה ולנהוג ברכב לא מבוטח מהווה עבירה על החוק. אך האם מי שקונה רכב יד שניה רוכש גם את הביטוח? לא בהכרח
ביטוח החובה נועד, בין היתר, להבטיח פיצויים לכל מי שנפגע בתאונת דרכים בעת שנסע ברכב. אך מה קורה כאשר אירעה תאונה והנהג שכח לחדש את ביטוח החובה?
כל מה שבאמת חשוב לדעת על ביטוח חובה ולא טרחתם לשאול. וגם: כיצד מחושב גובה הפיצוי לנפגעים
בשורה רעה לכיס של כולנו: החל מתחילת שנת 2019, פרמיית פוליסת החובה לרכב מנועי פרטי - מסחרי עד 4 טון צפויה להתייקר בשיעור של 7%. בתוך כך ממשיכים המאמצים שלא לייקר את הביטוח לרוכבים שכבר כיום עשרות אלפים מהם אינם מבוטחים כלל
לאחרונה מקודמת בחקיקה הצעה להפחתת דמי הביטוח הגבוהים שמשלמים רוכבי האופנועים. זו בשורה טובה, רק יש לקחת בחשבון שיממנו אותה נהגי המכוניות. ניתוח וואלה! עסקים
אחת הרפורמות המשמעותיות ביותר שיצאו לדרך בתקופה האחרונה היא רפורמת ביטוח החובה לרכב. המהלך למעשה מחולק לשתי הוזלות. הראשונה אשר רלוונטית לכלל הנהגים היא החזרה כספים לציבור מהקרן לפיצוי נפגעי תאונות דרכים. כל הפרטים בפנים
ההוזלה בפוליסת החובה מותנית בהמצאותה של מערכת התרעה בפני התנגשות ונתפרה בעיקר לנהגים צעירים ונשים. נהגים מבוגרים יותר יזכו להוזלה סמלית בביטוח
הממונה על שוק ההון, ביטוח וחיסכון, דורית סלינגר: "ההפחתה בדמי הביטוח - עד 40%". אז כמה ישלמו מבוטחים בני 18, 23, 32, 42 ו-55?
ההנחה המשמעותית ביותר תינתן לכלים תלת גלגליים - עד 15%, וכלים המצוידים במערכת ABS ובקרת אחיזה
משרד האוצר חזר בו מהכוונה להעלות את תעריפי ביטוח החובה לדו-גלגלי, ובכך נמנעה מחאת הרוכבים הענקית שתוכננה לצאת לדרך. הרוכבים מברכים, אך דורשים להשוות תנאים בין רכב פרטי לדו-גלגלי
בסך הכול יוחזרו לציבור מעל מיליארד שקלים בין השנים 2016 ל-2019. שרת המשפטים שקד: "אין סיבה שהציבור יישא בנטל מיותר, אלא הכספים יושבו כדין ויהוו צעד אחד מני רבים שננקטים להקלה ביוקר המחיה"
יישום של כמה פעולות פשוטות יכול לחסוך בהמשך זמן, כסף ותסכול. איך לפעול וממה להימנע אחרי שאתם יוצאים מהמכונית הפגועה, ומבינים שכבר לא תגיעו בזמן?
רפורמת ביטוח החובה שמקדם משרד האוצר מאז נובמבר נכנסת היום לתוקף. באוצר מבטיחים הוזלה של עשרות אחוזים, כאשר נהגים צעירים צפויים ליהנות מההנחות הגדולות ביותר, אך זאת בתנאי שבמכוניותיהם מותקנות בקרת יציבות ומערכות התרעה מפני תאונה
משרד האוצר קבע שינוי באופן חישוב סיכוני מעורבות בתאונות הדרכים. הדבר יובילו להוזלה של כ-15 אחוזים בביטוח החובה למרבית כלי הרכב ובין 40 ל-50 אחוז לנהגים צעירים, בשימוש במערכות בטיחות והתראה
ועדת השרים לחקיקה אישרה את הצעתם של השרים כחלון ואיילת שקד להשיב למבוטחי ביטוח החובה לרכב כספים שהצטברו בקרנית, הקרן הממשלתית לפיצוי נפגעי תאונות דרכים/ בשנה הקרובה ההוזלה בביטוח החובה תעמוד על 17%
למה בעצם הוחלט להוזיל את ביטוח החובה? מהיכן מגיע הכסף? ומה גובה ההנחות הצפויות? אסף מיכאלי, ראש תחום ביטוח כללי באגף שוק ההון, מסביר
איך הפך אסף, סטודנט צעיר שזה עתה השתחרר מהצבא לאחד שחיו נעצרו בשל חובות עתק של מיליוני שקלים? הוא רק רצה לחסוך בעלות ביטוח החובה לקטנוע שלו
מעט מעל 2,000 רוכבי האופנועים שהתפקדו לליכוד במסגרת המאבק במחירי הביטוח, נקראים להצביע בפריימריס למפלגה ולתמוך בח"כים שסייעו
הגדלת רכיב ההעמסה בביטוח רכב ודו-גלגלי, אפשרה הוזלה בשיעור של כ-40 אחוזים בביטוח החובה לדו-גלגלי
נקבעו הנחות של עד 900 שקלים לתעריפי ביטוח חובה לרוכבי כלים דו גלגליים. גיל הרוכב ונפח המנוע יקבעו את המחיר החדש, עם יתרון לרוכבים צעירים
מאז יוקרו תעריפי ביטוח החובה לרוכבי דו גלגלי, צצו פוליסות ביטוח מוזלות שנועדו לשכנע רוכבים לוותר על פיצויי כאב וסבל. הזול יכול לעלות לכם ביוקר
ועדת הכלכלה של הכנסת אישרה לקריאה שנייה ושלישית את הוזלת תעריפי ביטוח החובה לכלי רכב דו גלגליים. עוד מוקדם לחגוג
ועדת הכלכלה של הכנסת אישרה את הצעה החוק של ח"כ פאינה קירשנבאום להפחית את ביטוח החובה לרכב דו גלגלי. המשמעות: נהגים יסבסדו יותר
ביטוח חובה לרכב נועד להעניק כיסוי ביטוחי לנהג, לנוסעים ולצדדים שלישיים בכל מקרה של פגיעות גוף. האם ניתן לקבל פיצוי גם בהיעדרו?
הישג נוסף לרוכבי הדו-גלגלי: מליאת הכנסת אישרה היום בקריאה טרומית את חוק ההעמסה שיוזיל את עלויות ביטוח החובה
רוכבי האופנועים הציגו חזית מגובשת, ניצחו בקרבות משמעותיים, אבל נראה שהפסידו במלחמה. מה זה אומר עלינו כמדינה?
מחאת האופנוענים נגד ייקור תעריפי הביטוח עלתה מדרגה. ביום בו נכנסו לתוקפם התעריפים החדשים, פתחו אלפי רוכבים בנסיעה איטית דרך צירי התנועה המרכזיים. צפו במחאה ששיתקה את מרכז הארץ
מחאת האופנוענים הגיעה לישורת האחרונה: אלפי רוכבי אופנועים יצרו פקקי ענק בצירי התנועה הראשיים וחסמו את נתיבי איילון דרום. מד"א: "המחאה האטה את תנועת האמבולנסים"
מחאת האופנוענים מגיעה ליישורת האחרונה: הבוקר יערכו רוכבי האופנועים הפגנות ענק בכניסות לערים הגדולות במחאה על ייקור ביטוח החובה לדו גלגלי שייכנס היום לתוקפו
64 חברי כנסת יוצאים נגד החלטת האוצר. חותמים על עצומה ובכוונתם להגיש 5 הצעות חוק להגבלת תעריפי ביטוח החובה לאופנועים
שר האוצר יובל שטייניץ והממונה על הביטוח באוצר ידין ענתבי החליטו לדחות בשבועיים את ייקור תעריפי ביטוח החובה לכלי רכב דו גלגלי. האופנוענים: "נמשיך להיאבק עד לביטול ההחלטה"
שר האוצר יובל שטייניץ והממונה על הביטוח באוצר ידין ענתבי החליטו לדחות בשבועיים את ייקור תעריפי ביטוח החובה לכלי רכב דו גלגלי. האופנוענים: "נמשיך להיאבק עד לביטול ההחלטה"
רוכבי הדו-גלגלי ממשיכים להיאבק באוצר: ביקור בסוכת שר התחבורה, תפיסת חניות בערים גדולות, רכיבה בעירום ועוד
אלפי רוכבים הגיעו לאיצטדיון טדי, שם קיימו עצרת במחאה על העלאת תעריפי הביטוח. מוקדם יותר נסעו לאורך כביש מספר 1 ויצרו עומסי תנועה כבדים
חברת ISO, הממליצה על תעריפי הביטוח לחברות, המליצה על הייקור בשל העלאת גיל הפרישה ועליית מחירי האישפוז