רכילות עסקית: מי הגיעה למסע המאתגר של סובארו בשדה בוקר
וגם: מה השיק מנכ"ל גולף בביתה של השפית שי-לי ליפא, איך חגג עופר נמרודי 50 לאשתו רוית, לאן תטוס בקרוב המעצבת סנדרה רינגלר
וגם: מה השיק מנכ"ל גולף בביתה של השפית שי-לי ליפא, איך חגג עופר נמרודי 50 לאשתו רוית, לאן תטוס בקרוב המעצבת סנדרה רינגלר
עוגת השיווק גדלה בשנת 2010 ב-6.3%. הירידה החדה ביותר בתקציבי שיווק חלה בעיתונות המודפסת, אשר ירדה ב-91 מיליון שקל
סך ההוצאות לשיווק במשק עומד על 5,672 מיליארד שקל לעומת 6,321 מיליארד שקל בשנת 2008. הצמצום בהוצאות השיווק בולט לאור הירידה המינורית יחסית בהוצאות לפרסום
הכסף והכוח של זירת הפרסום המקומית מתרכזים בידי קבוצה מצומצמת: ארבעה משרדים שחולשים על 51% מהתקציבים ומצד שני, שחקנים ראשיים בטלוויזיה, באינטרנט ובעיתונות, שמותירים מעט מקום לכל השאר
TheMarker זכה במכרז להפעלת אתר האינטרנט של איגוד השיווק. תלמה בירו: "האתר יהווה מקור אינפורמציה מרכזי עבור אנשי השיווק בישראל"