Socially של שחר רז פתחה את 2016 עם שני תקציבים חדשים
סוכנות הסושיאל מרקטינג קיבלה את תקציב המדיה החברתית של אימג'ן גרופ, חברת ההפקות של רינה קטש מהשטיח המעופף; ואת תקציב הסטארט-אפ Ethoos, שמבצע ניתוח אישיות והתאמה פרסונלית למגוון תעשיות
סוכנות הסושיאל מרקטינג קיבלה את תקציב המדיה החברתית של אימג'ן גרופ, חברת ההפקות של רינה קטש מהשטיח המעופף; ואת תקציב הסטארט-אפ Ethoos, שמבצע ניתוח אישיות והתאמה פרסונלית למגוון תעשיות
השורדת הרוחניקית פוצחת במגה-טאלנטיות מסוג חדש: בקרוב תוכלו לצפות בה על מסלול הדוגמנות. ההימור של וואלה! סלבס: זה חד-פעמי
השורדות המודחות ממתגות את עצמן כאקו סלב וסופגות הברזה מחבריהן לסדרה. בהצלחה שיהיה